צפו: מכבי פ"ת גברה על אשדוד 1:2, רעננה מחצה את אשקלון 0:4

תאי בריבו, מנור סולומון
תאי בריבו, מנור סולומון | אודי ציטיאט

בריבו כבש שער בכורה בליגת העל (9) ונפצע (24), שרם המחליף הכפיל (27). אינברום צימק בפנדל (77) אחרי שהתווכח עם בן זקן במשך מספר דקות מי יבעט. שוקר כבש במספרת בניצחון הרביעי ברציפות של קורצקי

(גודל טקסט)
שני משחקים לפרוטוקול נערכו הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-32 בפלייאוף התחתון בליגת העל. במפגש המוקדם הפועל רעננה רשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות כשדרסה את הפועל אשקלון האומללה 0:4. בהמשך מכבי פתח תקווה השיגה 1:2 בבית מול מ.ס אשדוד.


הפועל רעננה – הפועל אשקלון 0:4 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
התקופה המופלאה של הפועל רעננה המשיכה הערב (שבת) עם ניצחון רביעי ברציפות, הפעם 0:4 גדול על הפועל אשקלון האומללה. שערים של כארם ארשיד (2), עדי נמני (9), שניר שוקר במספרת (54) ואר דסה (78) העניקו למנחם קורצקי משחק חמישי ברציפות ללא הפסד ופלייאוף תחתון כמעט מושלם. אבי מלכה מאשקלון ספג צהוב שני והורחק בדקה ה-56.


הפועל רעננה זקוקה כעת לניצחון במחזור האחרון בסמי עופר מכבי חיפה, הפסד של קריית שמונה לאשדוד ואיבוד נקודות של מכבי פתח תקווה בשביל לסיים את העונה במקום השביעי. מנגד הקבוצה של דגו הושפלה, הפסידה בפעם הרביעית ברציפות והראש של החבורה הדרומית כבר בהכנות לעונה הבאה בליגה הלאומית. אשקלון, שירדה במחזור שעבר באופן רשמי, תארח את מכבי פתח תקווה במחזור הסיום ותנסה לקחת נקודות ולהימנע מלסיים את העונה במקום האחרון בטבלה. 


הרכבים
הפועל רעננה:
אסף צור, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, בן והבה, ירדן כהן, רועי שוקרני, נמניה ניקוליץ' (אור דסה, 68), שניר שוקר, תומר סוויסה, יואב תומר (שלומי ארבייטמן, 69), כרם ארשיד (מוחמד כלביאת, 68).


הפועל אשקלון: ליאור חידריאן, שי חדד, אבי מלכה (כרטיס אדום, 56), עודד גביש, עוז ראלי, משה לוגסי, טל איילה (ברניסלב יובאנוביץ', 15), אדריאן רוצ'ט, דויד מנגה (שון מלכה, 46), ישראל זגורי, דובב גבאי.


מהלך המשחק
דקה 2, רעננה עלתה ל-0:1:קומדיה של טעויות בהגנת אשקלון שהתקשתה להרחיק כדור פשוט. ארשיד חטף כדור מראלי, חדר לרחבה ומזווית קשה שלח כדור מדויק לפינה הרחוקה של חדריאן.



חניכיו לא הופיעו למשחק. דגו (לירון מולדובן)


דקה 9, רעננה עלתה ל-0:2: המארחים הוציאו קרן קצרה, ירדן כהן הגביה משמאל ונמני המשיך בנגיחה לרשת. שערו השני של המגן העונה בליגה.


דקה 15: דגו חשש מתבוסה והחליף את טל איילה, שירד לחדר ההלבשה. ברניסלב יובאנוביץ' הבלם נכנס במקומו.


דקה 54, רעננה עלתה ל-0:3: שניר שוקר השתלט על כדור שהורחק בצורה רעה והבקיע במספרת נאה מתוך הרחבה.

 

מרוצה על הספסל. מנחם קורצקי (דני מרון)


דקה 56, הפועל אשקלון נותרה בעשרה שחקנים: הבלם אבי מלכה ספג כרטיס צהוב שני והורחק, לא יוכל לשחק במחזור סיום העונה מול מכבי פתח תקווה.


דקה 78, 0:4 לרעננה: מוחמד כליבאת ניסה לבעוט מהאוויר אחרי הגבהה מימין, הכדור פגע ביובאנוביץ' ונחת אצל אור דסה שמקרוב לא התבלבל והצטרף לחגיגת השערים.


מכבי פתח תקווה – מ.ס אשדוד 1:2 

ללא יוסי בניון הפצוע, מכבי פתח תקווה השיגה 1:2 בבית מול מ.ס אשדוד ושמרה על סיכוי לסיים את הפלייאוף התחתון במקום השביעי. תאי בריבו כבש את שער הבכורה שלו בליגת העל (9) אחרי בישול נהדר של מנור סולומון, אך נפגע בברכו כעבור רבע שעה והוחלף על ידי עדן שרם. שלוש דקות על כר הדשא הספיקו למחליף שניצל כדור עומק יפה של סרסור והכפיל מזווית קשה (27).


האירוע המביך של המשחק נרשם בדקה ה-77: אשדוד זכתה בפנדל אחרי שמרסיאל הכשיל את אדרי. רק לאחר כמה דקות של ויכוחים בין בן זקן לאינברום האחרון דייק והכניע את גיגי. לפני כחודש, בניצחון של אשדוד 1:2 על מכבי חיפה, התרחש מקרה זהה ובסיומו אינברום הוחלף על ידי תורג'מן דקות ספורות לאחר שנכנס, ננזף והזמין את שחקני הקבוצה לארוחה.



מסרב להתבגר. אור אינברום (אודי ציטיאט)


החבורה של שרון מימר תתארח במחזור הסיום באשקלון בידיעה שניצחון והפסד של קריית שמונה מול אשדוד יעניקו לה את המקום הראשון בפלייאוף התחתון. קבוצתו של יוסי מזרחי, שהבטיחה במחזור שעבר את ההישארות בליגת העל, הגיעה למושבה באופוריה ולמרות זאת היא הייתה יכולה להוציא מהמשחק לפחות נקודה אך הרבתה להחמיץ.


מהלך המשחק
דקה 9, מכבי פ"ת עלתה ל-0:1: מנור סולומון עבר את יצחק אספה והרים כדור מדוד משמאל, תאי בריבו הגיע ראשון ונגח מקרוב לרשת. שערו הראשון של החלוץ הצעיר בליגת העל.



שער בכורה בליגת העל. תאי בריבו (אודי ציטיאט)


דקה 24: בריבו הצעיר נפגע בברכו והוחלף על ידי עדן שרם.


דקה 27, פתח תקווה עלתה ל-0:2: כדור עומק אדיר של סרסור מצא את עדן שרם המחליף שהכניע את ירדן קרישטול מזווית קשה.


דקה 43: אינברום וסרסור החליפו דחיפות, האירוע הסתיים רק לאחר ששחקנים שהיו במקום הפרידו.


השאיר לעצמו סיכוי לסיים שביעי. שרון מימר (אודי ציטיאט)


דקה 77, אשדוד צימקה ל-2:1
: מרסיאל הכשיל את אדרי בגסות בתות הרחבה והשופט הורה בצדק לפנדל. שחקני אשדוד התווכחו במשך מספר דקות מי יבעט, אך בסוף היה זה אינברום לקח את האחריות והכניע בקלות את גיגי.


הרכבים
מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, עודד אלקיים, עידן אדהנני (עומרי לוזון, 79), ז'ואן מרסיאל, רישאר סומא, עומר דנינו, רומאריו פירס, מוחמד סרסור (יניב בריק, 69), מנור סולומון, לידור כהן, תאי בריבו (עדן שרם, 25).


מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול, יצחק אספה (טום בן זקן, 57), בן אל אדרי, עמית ביטון, ניר ברדע, אביב סולומון, טום מונד, חן עזריאל (בנצי מושל, 46), אור אינברום, דין דוד (דור ג'אן, 68), מאוריסיו.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי