גורם באשדוד: מביך לראות את בן זקן ואינברום רבים על פנדל

אור אינברום
אור אינברום | דני מרון

במועדון חשו בושה בעקבות התקרית, שחקן בקבוצה סיפר כי הקשר הוא שאמור היה לבעוט ושהקפטן צריך היה לוותר. גם ירידתו של אספה לחדר ההלבשה תיבדק על ידי ההנהלה. יוסי מזרחי: "לא באתי על תקן גננת או שמרטף"

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד הבטיחה כי תגיע למשחק נגד מכבי פתח תקווה משוחררת מכל לחץ לאחר שהבטיחה עונה נוספת בליגת העל ותשתדל לספק כדורגל מהנגה, אבל נכנעה 2:1 ב"מושבה" ונתנה הוכחה נוספת לכך שלא יהיה לה ברירה אלא לבצע חריש עמוק כדי שלא להיקלע גם בעונה הבאה לקרבות התחתית.

במחזור הקרוב והאחרון תערוך אשדוד משחק ביתי נגד עירוני קריית שמונה ומסתמן שלרבים משחקני הסגל הנוכחי תהיה זו הופעה אחרונה בקבוצה. במועדון טוענים כי חובה להפיק לקחים מהעונה החלשה הנוכחית, בעיקר מקצועית ולתת דגש על עבירות המשמעת הרבות ואי מילוי ההוראות באימונים ובמשחקים. גורם במועדון אמר הבוקר: "יהיה קשה להמליץ לספונסר ג'קי בן זקן את מי להביא כי כמעט כל ההמלצות מאז תחילת העונה לא הצליחו".

הפרשה המשמעתית בקבוצה קשורה אתמול לכדור העונשין מ-11 מטרים לזכות מ.ס. אשדוד, אחרי שאור אינברום שוב התעקש לבעוט ויצר ויכוח שנראה שכונתי וילדותי, כך לפי גורם במועדון. "היה מביך לראות את אינברום וטום בן זקן רבים על הזכות לבעוט. לצפות בהם ליד הנקודה הלבנה כשלכול אחד כדור ביד היה מביש ועצוב. כך לא מתנהג קפטן (בן זקן) וכך לא פועל שחקן שמבקש לשוב לשחק באירופה (אינברום)", הוסיף.

יש לציין כי אינברום אכן נרשם לפני המשחק על הלוח על ידי המאמן יוסי מזרחי כבועט הפנדלים של הקבוצה. רק לפני מספר שבועות היה אינברום עצמו מעורב בתקרית דומה ולקח את הכדור לבעיטת פנדל, למרות ששחקן אחר היה אמור לבעוט. אחד משחקני הקבוצה טען כי אור אינברום היה צריך לוותר על הבעיטה ביחוד לאחר הבקשה של הקפטן לבעוט. נושא נוסף שההנהלה תבדוק הוא הירידה של יצחק אספה לחדר ההלבשה כשהוחלף בדקה ה-55 מבלי ללחוץ יד למאמן יוסי מזרחי.


אינברום ובן זקן. תקרית שכונתית וילדותית (דני מרון)

"צריך לראות ולדעת מה קרה בין השחקנים על בעיטת הפנדל. לא באתי על תקן של גננת ואני לא השמרטף", אמר בסיום המאמן יוסי מזרחי. "זה היה חשוב ששחקנים צעירים ישחקו ויקבלו הזדמנות. החלק ההגנתי האחורי היה כולו חדש והגולים שספגנו היו קלים. באתי למשימה להשאיר את אשדוד בליגת העל, אני לא אתן דעה על מה יהיה בעונה הבאה, כי הכול יהיה בידיים של ההנהלה".

באשר לשינויים האפשריים בסגל, כידוע אור אינברום מושאל עד סיום העונה וכרטיס השחקן שלו חוזר לקבוצת גנט הבלגית. וובה בראון חוזר להפועל באר שבע ולמכבי תל אביב חוזרים איגור פיליפנקה, שחר פיבן ודור ג'אן. הבלם הבולגרי ויקטור גאנב לא מתוכנן להמשיך בעונה הבאה, כשהקשר הוותיק משה אוחיון פצוע ועשוי לשקול בתום העונה פרישה מכדורגל או ניתוח ברצועה הצולבת שתשבית אותו לשבעה חודשים. גדי קינדה קיבל הבטחה שישוחרר, כשמכבי תל אביב היא האופציה המועדפת.


יוסי מזרחי. "לא על תקן גננת או שמרטף" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי