בני בן זקן עשוי להילקח בחשבון כמועמד למכבי פתח תקווה

בני בן זקן
בני בן זקן | דני מרון

לספורט1 נודע שמאמן בית"ר ירושלים עשוי להחליף את מימר, שנפרד משחקניו באופן רשמי באימון. השחקנים לא הופתעו מהפיטורים, אבי נמני סיפר ב-103FM: "אנחנו יזמנו את הפגישה עם אבי לוזון". גיא לוזון מסרב לחזור

(גודל טקסט)

שחקני מכבי פתח תקווה לא הופתעו מההודעה על עזיבתו של המאמן שרון מימר. "זה לא הפתיע ששרון הלך לאור המצב, אבל הוא בחור טוב ומאמן טוב ויצליח בעתיד", אמר שחקן במועדון. "זה הכדורגל, לפעמים המאמן משלם, למרות שבשנה הבאה יכול היה להיות פה יותר טוב", הוסיף שחקן אחר.

כפי שכבר פרסמנו: אופיר חיים, עמיר תורג'מן ואלישע לוי מועמדים, כאשר לפחות בנוגע לשניים הראשונים אין תמימות דעים. לספורט1 נודע, ששם נוסף שעשוי להילקח בחשבון הוא של מאמן בית"ר ירושלים, בני בן-זקן, שלא צפוי להמשיך בבירה. בנוגע לגיא לוזון, בקבוצה עדיין היו רוצים לראות אותו חוזר, אך נכון לרגע זה, הוא עדיין נצור בעמדתו מהחודשים האחרונים, שלא לשוב. נכון לעכשיו, ההכנות לעונה הבאה מעט הואטו. רק לאחר מינוי מאמן יאיצו במועדון את המהלכים.

כפי שפרסמנו אמש, הסיבה להחלטה המהירה נבעה מרצונו של מימר ונציגו אבי נמני לא "לעמוד על הגדר" ולדעת מה הן התוכניות לגבי המאמן לעונה הבאה. מאוחר יותר, התראיין נמני בתוכנית הספורט של 103FM ואישר את הדברים: "זו פגישה שאני יזמתי. מכבי פ"ת רצתה לחכות עם קבלת ההחלטות ושרון צריך לדאוג לעצמו לעונה הבאה. הוא ביקש בצורה מכובדת מאבי לוזון שאם הוא לא יכול לקבל החלטה עכשיו, למצוא דרך יפה להיפרד ושכל אחד ילך לדרכו. הכול נעשה ברוח טובה. שרון לא רצה שאבי לוזון ישמע באמצעות התקשורת שהוא מדבר עם קבוצות אחרות. עכשיו הוא יכול לדבר עם קבוצות אחרות".

ולצד כל זה: לפ"ת עוד יש משחק ביום ראשון מול הפועל אשקלון, כאשר המטרה נותרה עדיין לסיים את המקום השביעי, למרות הסיכוי הנמוך. חלק מהשחקנים, חשבו תחילה כי המאמן, שצפוי לשוחח עם השחקנים באימון הבוקר ולהודיע להם על עזיבתו, לא יעמוד על הקווים אך גילו לבסוף שכן . "גם במצב העניינים הנוכחי, איך שאשקלון נראו במשחק האחרון, אנחנו צריכים לנצח אותם בתוצאה משכנעת", אמרו במועדון.

בני בן זקן. יחליף את מימר? (דני מרון)
בני בן זקן. יחליף את מימר? (דני מרון)

הבוקר ערכו השחקנים אימון לראשונה מאז המשחק, ובו מימר הודיע רשמית על עזיבתו לשחקנים: "נהניתי כאן מאוד והייתה לנו עונה יפה. זה הכדורגל ודברים כאלה קורים. חשוב לי שנסיים את העונה בצורה יפה, כי בסופו של דבר תמיד יסתכלו גם עליי וגם עליכם".

תאי בריבו, שסבל מחבלה בברכו, ערך אימון חלקי ובספק גדול למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי