קיארטנסון לא יהיה במונדיאל אבל יפתח מול באר שבע

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | אריאל שלום

סגל איסלנד לרוסיה 2018 פורסם והוא לא כלל את חלוץ מכבי תל אביב. סוכנו ומקורביו טוענים עם זאת שהחלוץ במעקב של שתי קבוצות אירופיות ולכן קרויף ייתן להם כנראה את הבמה להציג את יכולתו

(גודל טקסט)

נבחרת איסלנד פרסמה הערב (שישי) את הסגל הסופי שלה לקראת המונדיאל ברוסיה והשם שלא נכלל בה הוא חלוץ מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון. למרות האכזבה קיארטנסון וסוכנו טוענים שהוא תחת מעקב של שתי קבוצות אירופיות ולכן כל שער או יכולת טובה עשויים לקדם את מכירתו.

זאת הסיבה שמאמן מכבי תל אביב יפתח כנראה עם האיסלנדי בשבת (21:00) באצטדיון "טוטו טרנר" נגד הפועל באר שבע, משחק שבסיומו עשויים האדומים מהנגב לחגוג אליפות שלישית ברציפות, ושנייה על הראש של הצהובים.

במכבי תל אביב עסוקים בהמתנה להכרזת המועדון על המאמן החדש ולדימיר איביץ', טוענים כי תואר האליפות כבר הוכרע וכל מה שקשור לקבוצות אחרות אינו מעניין אותם. מכבי תל אביב משחקת על מקום באירופה וזאת המשימה מחר בבירת הנגב. בקריית שלום מבקשים להיות הקבוצה הראשונה בליגת העל אשר תנצח במסגרת הליגה את הפועל באר שבע במגרשם. "בכל מקום ובכל מגרש מכבי תל אביב באה כדי לנצח, וכך גם בטוטו טרנר", טענו שחקנים בקבוצה.

המאמן ג'ורדי קרויף לא היה מעורב בהחלטה על מינוי המאמן החדש, ומקורבים אליו הבהירו כי במידה ויתבקש ע"י המאמן החדש בקבלת מידע מקצועי הוא יהיה לרשות המועדון. על פי גורמים במועדון, הבחירה במאמן החדש ולדימיר איביץ' שהיה בתוכניות של מכבי תל אביב כמומלץ של ג'ק אנגלידיס התקבלה כבר לפני מספר שבועות ורק אתמול לאחר שאיביץ' דחה שתי הצעות ממועדונים אחרים, מועמדותם של שני מאמנים אחרים נפלה ואיביץ' שלח אור ירוק להשלמת המהלך.

טיבי. יפתח או ישב על הספסל? (דני מרון)
טיבי. יפתח או יישב על הספסל? (דני מרון)

ברק יצחקי וארון שוינפלד סיימו עונשי הרחקה ויתמודדו על מקום בסגל הרחב מחר. הבלם איתן טיבי, שלא היה בסגל הרחב נגד מכבי נתניה עשוי לשוב להרכב או לספסל הקבוצה. קפטן הקבוצה שרן ייני, שלא שיחק בשל פציעה מתחת לברך מאז הניצחון 0:1 על הפועל באר שבע, עשוי לפתוח בהרכב כבלם והוא מתמודד על ההרכב מול איתן טיבי.


הרכב משוער
: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, סילבן באבין, שרן ייני (איתן טיבי), דור פרץ, אבי ריקן, אייל גולסה, דור מיכה, עומר אצילי, וידאר קיארטנסון (ארון שוינפלד).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי