שרון מימר: תראו לי מאמן חוץ מבכר ששרד לאורך שנים

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

המאמן שנפרד ממכבי פתח תקווה סיכם ב-103FM: "לקחתי קבוצה במקום ה-12 וסיימנו במקום השביעי. עומרי לוזון שיחק כמו שאר הצעירים, לי לא אמרו דבר בנושא. היה לי שיתוף פעולה טוב עם אבי לוזון, גם עם אלי טביב"

(גודל טקסט)

שרון מימר אימן אתמול (ראשון) בפעם האחרונה במכבי פתח תקווה, והערב הוא התראיין ב-103FM וסיכם את העונה במלאבס, אליה הגיע בספטמבר אחרי שהחליף את קובי רפואה. כזכור, את העונה הוא החל כמאמן בית"ר ירושלים, אבל פוטר שבוע לפני פתיחת הליגה.

"זו שמועה, כרגע אין דבר", אמר שרון מימר בתחילת הראיון על השיחות עם בני סכנין והתייחס לסיבה לעזיבתו את מכבי פ"ת, "היה מקרה עם עמוס לוזון. זה היה מקרה של חוסר תקשורת. לא יודע מי הבטיח לעמוס משהו, לי אף אחד לא אמר דבר. הוא גם שיחק כמו שאר הצעירים ובמשחק לאחר מכן הוחלט לשתף צעירים אחרים. אבי לוזון ביקש שאשתף צעירים שמוכנים".

עוד על תקרית עמוס לוזון: "הוא התפוצץ ביציע עוד לפני דקה 60, לפני שעשיתי חילוף. עומרי לוזון לא נכנס בגלל עמוס ולא הופלה לרעה. התוצאה הייתה 2:1 לעכו והייתי צריך להכניס שחקני התקפה. לא יכולתי לעשות משהו נגד הכדורגל. כשהיינו צריכים בלם שבוע אחרי זה, נכנס עומרי לוזון. אני חושב שאבי לוזון היה מרוצה משיתוף הפעולה שלנו. לא צפיתי את המצב החדש ולא ידעתי על זה. אני לא יכול לישון בלילה אם אני הולך נגד האמת שלי או שכופים עליי. אני לא כאן בשביל לרצות מישהו. אם זו הייתה המטרה שלי, הייתי מחפש מקצוע אחר. אם צריך אחפש. שיתוף הפעולה שלי עם כל הבעלים, כולל טביב בבית"ר, היה טוב ב-99.9 אחוז מהמקרים".


מימר בעת הצגתו עם אבי לוזון. "לא יכולתי לעשות משהו נגד הכדורגל"

על עתידו של עומרי לוזון: "הכל תלוי בו. יש לו את הסיכויים לכך. אני לא נביא, אבל הוא עובד קשה וטוב ויש סיכוי שיהיה שחקן".


קבוצתו הבאה והמטרות שהושגו עם מכבי פ"ת:
"אני מחכה להתפתויות ולהצעות. אני מחכה בסבלנות, לא ממהר. גם על טביב וגם עם לוזון הצלחתי מקצועית והיו מרוצים, בשני המקרים לא הלכתי בגלל זה. אבי לוזון רצה להחתים אותי לעוד עונה לפני שבועיים. זו לא הצלחה, אבל גם לא כישלון. לא היינו מספיק טובים לפלייאוף עליון וזה בסדר. הדרך שלנו הייתה נכונה, זה לא שהקבוצה נלחמה על ירידה. בתחילת השנה הלך מאמן כי חשבו שהקבוצה לא נבנתה נכון ובכל כלי תקשורת אפשרי ההנהלה דיברה על כך. המטרה שלי הייתה לייצב את הקבוצה. לקחתי אותה במקום 12 וסיימנו במקום שביעי".


אם הקריירה שלו נפגעה בגלל שעבר שלוש קבוצות בשנתיים וחצי:
"אם תיקחו עוד 10 מאמנים בליגה, קורצקי, קלינגר, אבוקסיס שגם עזב את בני יהודה – זה חלק מהמשחק שלנו. הלוואי שמאמנים היו יכולים לעבוד 3,4,5 שנים באותו מקום. תראה לי עוד מישהו חוץ מבכר ששרד לאורך שנים. בכר זה אחד מ-14 וזה מעט. גם קורצקי, לדוגמא, שעבר שנים לא טובות, הוכיח בזכות עונה מצוינת שהוא מאמן טוב. מאמין שאוכל לעבוד בעתיד עם לוזון, לא עזבתי בגלל שקרה משהו בינינו".


"תראו לי עוד מישהו חוץ מבכר ששורד במשך שנים" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי