הרוש מעדיף להישאר באירופה, חיימוב שוב על הפרק

גיא חיימוב
גיא חיימוב | דני מרון

במכבי חיפה כבר עובדים על העונה הבאה ועמדת השוער היא הראשונה שמעוניינים לחזק, כששחקני אנורתוזיס והפועל באר שבע הם השמות החמים ביותר. גם אופיר דוידזאדה מועמד

(גודל טקסט)

 המנהל הטכני של מכבי חיפה, מו אלאך, צפוי להודיע בקרוב לשחקנים מי מהם יתחיל את האימונים בקבוצה ומי מהשחקנים יקבל הודעה כי אינו בתוכניות לעונה הבאה.

המגן ארסנט מאבוקה יישאר ככל הנראה עונה נוספת וזה אומר כי חיפה תחפש מגן שמאלי ישראלי שיחזק את הקבוצה. כפי שפרסמנו בעבר במועדון הירוק מעוניינים במגן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה אך העסקה תתבצע במידה ויגיעו להסדר על השאלתו של השחקן מבלגיה.

עמדה נוספת שעשויה לקבל חיזוק היא עמדת השוער. השוערים אוהד לויטה ועומרי גלזר צפויים להמשיך אך האחרון רוצה להיות שוער ראשון ובמידה ולא יקבל הבטחה כזאת, הוא יבקש לצאת בהשאלה. במועדון סיפרו כי טרם נערכה שיחה עם נציגיו של השוער אך זה יקרה בקרוב. בכל מקרה בקבוצה כבר חושבים על אופציה חילופית. בתחילה רצו בצוות המקצועי להחזיר את אריאל הרוש מקפריסין אך בסביבתו הבהירו כי הוא עדיין מחפש אופציות בחו"ל ולכן בחיפה ממשיכים לעקוב אחר מצבו של שוער הפועל באר שבע גיא חיימוב. במידה והאחרון לא ימשיך בבירת הנגב ינסו הירוקים לצרפו. "חיימוב שוער נהדר ויילקח בחשבון אם גלזר יעזוב" אמרו בחיפה.

שוער העונה בקפריסין אריאל הרוש. ילבש ירוק בעונה הבאה (האתר הרשמי)
שוער העונה בקפריסין אריאל הרוש. ילבש ירוק בעונה הבאה (האתר הרשמי)

בנוסף הירוקים ממתינים לתשובתו של החלוץ מיכיל קראמר שהיה בשבוע שעבר בהתרשמות בישראל. במועדון אמרו כי במידה והאחרון לא יחליט בקרוב, תבדוק חיפה אופציות אחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי