חיימוב מצפה לחוזה משודרג מבאר שבע, שטקוס על הפרק

גיא חיימוב
גיא חיימוב | דני מרון

סוגיית השוער הליטאי רגישה ולא מן הנמנע שמטרתה להעביר רמז לשוער הראשון של ברק בכר. לקואנקה נרמז שלא יעמדו בדרכו, מקורביו: "הוא ידרוש את מלוא חוזהו, עד היורו האחרון". שמו של מקסים פלקושצ'נקו עלה

(גודל טקסט)

גיבוש סגל הזרים של הפועל באר שבע לקראת העונה הבאה הופך למשימה מורכבת. מתוך שישה זרים שמחזיקים חוזה לטווח ארוך בטרנר, דומה שרק ג'ון אוגו וטוני וואקמה מופיעים בתוכניות המקצועיות של האלופה. בזהירות המתחייבת נרמז לאיסק קוואנקה ומיחאי קורהוט, שניים מן הזרים "המסודרים", שקבוצתם הנוכחית לא תעמוד בדרכם במידה ויבקשו לעזוב.

קוואנקה מבין היטב מה קורה סביבו, ובסביבתו הודיעו כי בכוונתו לכבד את החוזה ולהתייצב לפתיחת האימונים בחודש הבא. "כל עוד לא הושג סיכום כספי על שחרורו, איסק רואה את עצמו חלק מהפועל באר שבע וידרוש את מלוא חוזהו, עד היורו האחרון", אמרו בסביבתו של אקס ברצלונה. אשר לקורהוט, המגמה היא להשאיל אותו, כאשר הפועל חיפה והפועל חדרה הוזכרו כתחנות מעבר אפשריות. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מאמן מחזיקת הגביע, ניר קלינגר, התעניין לגבי מצבו הרפואי של המגן ההונגרי והוא נבחן כאלטרנטיבה לשמואל שיימן שהמעבר שלו דרומה סוכם לפני מספר חודשים וטיוטת חוזהו חתומה על-ידי שני הצדדים.

הסניף של הפועל חיפה בטרנר עשוי להתרחב, כשעל הפרק נמצאים אלון תורג'מן והשוער ארנסטס שטקוס. סוגיית השוער רגישה למדי, ונראה ששרבוב שמו של השוער הליטאי נועד להעביר מסר לגיא חיימוב שמחוזר על ידי מכבי חיפה, למרות שיש לו חוזה עד 2019 בקבוצה של אלונה ובכר. בסביבתו של השוער מצפים לשדרוג בתנאי העסקתו, אולי במסגרת חוזה חדש לשנתיים-שלוש, שיבטא את השיפור הדרמטי שחל ביכולתו בשנה וחצי האחרונות.

תורג'מן זוכה לעדיפות לעומת שאר המועמדים לחזק את הקבוצה מבירת הנגב, והכדור אצלו. יואב כץ בוודאי לא יקפוץ משמחה כשיוודע לו שגם מקסים פלקושצ'נקו מעורר התעניינות אצל יריבתו העתידית במשחק אלוף האלופים. במקביל, ממתינים לעיתוי המתאים כדי להודיע על הצטרפותו של חן עזרא שסיכם עקרונית לשלוש שנים.


מצפה לחוזה משודרג. גיא חיימוב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי