גורם: עיני לא ירוץ נגד מועמד, ימשיך אם ירגיש שהוא קונצנזוס

שינו זוארץ
שינו זוארץ | אודי ציטיאט

מתח במסדרונות ההתאחדות לכדורגל לקראת הוועדה שתכריע האם זוארץ רשאי להתמנות לתפקיד יושב הראש. גורם: "עופר בכלל לא רוצה ששינו יתמודד. אחרי ההחלטה תתחיל הדרמה"

(גודל טקסט)

מתח רב במסדרונות ההתאחדות לכדורגל לקראת הופעתו של שינו זוארץ בפני הוועדה בראשות השופטת בדימוס אסתר דודקביץ' בה יוחלט האם הוא כשיר להתמנות לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל או שמועמדתו תיפסל בשל זיקה.

כפי שפורסם כאן לא אחת, זוארץ זוכה לרוב מוחץ בקרב קבוצות הכדורגל בליגות הבכירות. נכון לעכשיו לא נוצר קשר בין יושב הראש המכהן עופר עיני לבין זוארץ וגורמים בהתאחדות טוענים שעיני לא תומך בו והיה מעדיף שהוא לא יתמודד כלל לתפקיד.

אם הוועדה תפסול את מועמדותו של זוארץ ולא יהיה מתמודד אחר, ההתאחדות אמורה להחליט על הארכת המועד ושמות אחרים צפויים לרוץ לתפקיד. "עופר עיני אינו מתכוון להתמודד בבחירות נגד אף מתמודד. רק אם הוא יוצב כמועמד שמוסכם על כולם הוא יהיה מוכן להמשיך בתפקיד", ציין גורם בהתאחדות.

אותו גורם הוסיף: "אחרי ההחלטה ביום ראשון תתחיל הדרמה הגדולה. עופר עיני לא רוצה את שינו זוארץ כיו"ר ההתאחדות לכדורגל ובשבוע אני בטוח שקולו, שעכשיו דומם מכל מיני סיבות, יישמע מצוין".


מתח כבד לקראת הוועדה ביום ראשון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי