סיוסטדט: רוצה חוזה ל-3 שנים – בהפועל חיפה או במקום אחר

רסמוס סויסטדט מול טוני וואקמה
רסמוס סיוסטדט מול טוני וואקמה | דני מרון

הקשר השבדי העניק ראיון נרחב במולדתו, שלח מסר ליואב כץ, וגילה: "התקשורת הישראלית מטורפת", "בישראל קוראים לי ראמוס, אני מכוער כמעט כמוהו". וגם: מה רצו ממנו אוהדי בית"ר?

(גודל טקסט)

 "אני מתכונן לעוד עונה בהפועל חיפה. הם רוצים שאשאר וכבר דיברתי עם המאמן. אחר כך אי אפשר לדעת מה יהיה. אם אקבל הצעות, אצטרך להחליט. חזרה לשבדיה? לא פנו אליי", כך אמר קשרה השבדי של הפועל חיפה, רסמוס סיוסטדט בראיון במולדתו.

הפציעה בחלק השני של העונה: "לקחתי זריקת אפידורל (שנהוג לתת לנשים במהלך לידה) להתמודד עם הכאבים. אחר כך פשוט לא הרגשתי כלום. אהיה מוכן לקרב עד סוף יולי לסיבוב השני באירופה. שיחקתי עם קלמאר במוקדות וזו חוויה שאני רוצה לחוות שוב. זכינו בגביע ולכן מוזר לעזוב עכשיו. החוזה שלי ממשיך ואחר כך אנסה לקבל יותר כסך נכון שהייתי פצוע, אבל עדיין שיחקתי לא מעט".

התפקוד כקשר אחורי: "רוצה להמשיך לשחק בקישור. אני מרגיש שהוא טוב יותר בשבילי ואני רוצה לראות איך אוכל להתפתח בו גם לקראת בחירת הקבוצות בעתיד. הייתי צריך להתאקלם בו גם מבחינת משקל. זה תפקיד שדורש יותר קילוגרמים והרבה שינוי קצב. אני שוקל חמישה קילוגרמים יותר, בתקווה שהרוב שרירים, למרות שהאוכל פה מצוין".

סויסטדט. רוצה חוזה לשלוש שנים (ערן לוף)
סויסטדט. רוצה חוזה לשלוש שנים (ערן לוף)

השבדי גילה: "בישראל קוראים לי ראמוס. זה בסדר, אני מכוער כמעט כמוהו (צוחק)… כנראה שזו גרסה של רסמוס מבחינתם", עוד גילה: "בישראל אוהבים את דונלד טראמפ. הוא חשבו שאובמה גרוע בשבילם. לי יש דעה על הסכסוך הישראלי-פלסטיני, אבל אשמור אותה לעצמי. אני גר בצפון ושקט כאן יותר. באתי לישראל לשחק כדורגל, פוליטיקה זה עסק לאנשים אחרים".

התקשורת: "מטורפת לגמרי. התראיינתי לטלוויזיה אחרי גמר הגביע ואחרי חצי שעה זה היה בכל מקום. אמרתי שאוהדי בית"ר הם הגרועים ביותר והם התחילו לכתוב לי. הייתי צריך להסביר שזו טעות, שהתרגום של גוגל לא עובד טוב, אבל הם לא קנו את זה".

ההמשך: "אני רוצה המשכיות. מצד אחד, אני אוהב שינויים, אבל עכשיו אני רוצה לחתום לשלוש שנים – בהפועל חיפה או במקום אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי