קלפקיס: "נצטרף לאיביץ' במכבי ת"א". ראיקוביץ' בסגל למונדיאל

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מאמן השוערים התראיין ביוון ואישר כי הצוות של הסרבי מימיו בפאוק יגיע לקריית שלום: "ב-14 ביוני נתחיל, ייקח זמן להתאקלם". שורה אובארוב עשוי לעבוד במקביל עם מחלקות הנוער. הסרבי ייצא עם סרביה לגביע העולם

(גודל טקסט)

יממה אחרי שוולאדן איביץ' הוצג רשמית כמאמן החדש של מכבי תל אביב, במועדון מתכוונים להודיע כבר בימים הקרובים על שינויים נוספים בצוות המקצועי וייתכן שגם במצבת השחקנים.

אחרי החתמתו של החלוץ איתי שכטר, השם הבא לו ממתינים בקריית שלום הוא של אריאל הרוש, שלגבי חוזהו כבר הושגו רוב ההבנות הכספיות. השוער אמור להשיב בתוך מספר ימים ומסתמן כי גם תיערך פגישה בין איביץ' לשוער נבחרת ישראל.

מכבי תל אביב ואריאל הרוש כבר מנהלים שיחות במשך תקופה והשבוע, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הגיע סוכנו של השוער לפגישה במשרדי מכבי תל אביב והמגעים הואצו. במכבי תל אביב ובסביבת הרוש מאמינים כי תהיה בקרוב מאוד פריצת דרך בנושא מכירתו של השוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ', שנציגיו מנסים למצוא לו קבוצה בליגה האנגלית.


אריאל הרוש בנבחרת השבוע. עשוי להיפגש עם ולאדן איביץ' (עדי אבישי)

הרוש אמור לקבל פתח ליציאה לאירופה עד סיום חלון ההעברות ואם ראיקוביץ' לא יימכר בתקופה הקרובה עמדת השוער אמורה להתחלק בין השניים, כשהרצון כמובן הוא למכור את הסרבי. אגב, היום פורסם סגל נבחרת סרביה הסופי למונדיאל ובו גם נכלל ראיקוביץ'. גם נציגיו של החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון פועלים במרץ כדי למצוא לו קבוצה.

במקביל, ביוון מדווחים כי איביץ' יצרף למכבי תל אביב את הצוות המקצועי שעבד איתו בקבוצת פאוק סלוניקי. בנוסף לעוזר המאמן מילוש וסילינוביץ', יגיעו לקריית שלום הפיזיולוג ננאד קובאצ'ביץ' ומאמן השוערים חריסטוס קלפקיס. בראיון ביוון אמר קלפקיס: "נהיה ב-14 ביוני בישראל ונצטרף למכבי תל אביב שתשתתף במוקדמות הליגה האירופית. זה הצעד הבא שלנו במקום חדש וייקח זמן להתאקלם, אבל לא תהיה לנו בעיה. איביץ' הוא אחד האנשים החשובים ביותר בחיים שלי, יש לנו דעות זהות לגבי הכדורגל".

מאמן השוערים הנוכחי שורה אובארוב ימשיך ככול הנראה לצדו של קלפקיס וקיימת אפשרות שיהיה אחראי על אימון כל שוערי מחלקת הנוער בקריית שלום.


אובארוב. עשוי לקבל אחריות על שוערי העתיד של הצהובים (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי