בוזגלו סיים את דרכו במכבי חיפה: "הגעתי למסקנה שלא בונים עליו"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

יעקב בוזגלו הודיע על סיום ההתקשרות בתום עונה אחת בלבד: "המעמד המקצועי הכריע. בשלב הזה עדיף לנו לנסות להגיע למקום פחות לחוץ". המועדון פרסם הודעה רשמית בתגובה. בית"ר, נתניה, בני יהודה והפועל ת"א גיששו

(גודל טקסט)

מאור בוזגלו סיים את דרכו במכבי חיפה אחרי עונה אחת בה בקושי שיחק בעקבות קרע ברצועה הצולבת. את הפצצה הזו הטיל אביו, יעקב, שהודיע על כך הערב (שלישי) באמצעות פוסט בעמוד הפייסבוק שלו.


יעקב בוזגלו: "אנחנו רוצים להודות למכבי חיפה על הטיפול והשיקום המסור שהם נתנו למאור. חשבנו המון על מה שהוצע לנו ובסופו של יום המעמד המקצועי הוא מה שהכריע. הגענו למסקנה שבשלב הזה עדיף למאור לנסות להגיע למקום שאולי יתאים לו יותר מבחינה מקצועית".


בוזגלו האב המשיך: "הגענו למסקנה שלא בונים מקצועית על מאור במכבי חיפה בעונה הקרובה ולכן קיבלתי החלטה ללכת למקום שיתאים לו יותר. במכבי חיפה הלחץ והציפיות ממאור תמיד יהיה בשמיים, לכן חשבתי שטוב יעשה מאור אם יחזור לעצמו במקום קצת פחות לחוץ. המון תודה על הכל ואולי בעתיד יצטלבו דרכינו".


ממכבי חיפה נמסר: "בחודש האחרון התנהל משא ומתן מול נציגיו של מאור בוזגלו. מאור ויתר על שני סעיפים שהיו חשובים למועדון והמועדון ויתר על סעיף שהיה חשוב לשחקן. בהתאם נשלחה טיוטת חוזה לבא כוחו. להפתעת המועדון, נתקבלה בקשה נוספת מנציגו של מאור בוזגלו. המועדון לא יחרוג מההסכם שסוכם בין הצדדים למטרת החתמתו של מאור. הודעה נמסרה למשפחתו שהחליטה לפנות לדרך אחרת. אנו מאחלים למאור החלמה ודרך הצלחה".


דקות ספורות לאחר פרסום ההודעה מקרובים למשפחת בוזגלו סיפרו כי גישושים ראשוניים כבר החלו מצד מכבי נתניה ובית"ר ירושלים, כשגם הפועל תל אביב מעוניינת לקלוט את השחקן. קבוצה נוספת שמועמדת לצרף את השחקן היא בני יהודה. לפני מספר שבועות נערכה שיחה ראשונית בין הבעלים ברק אברמוב ליעקב בוזגלו, אך היא לא הניבה תוצאות. הבעלים ימריא הלילה לחופשה פרטית בחו"ל וכשיחזור עשויים המגעים לתפוס תאוצה.


אחיו של מאור, אוהד בוזגלו, סיפר: "הרגשנו שהצוות המקצועי של מכבי חיפה לא רוצה את מאור ולא בונה עליו. ההנהלה של מכבי חיפה והקהל מאוד רצו אותו, אבל הצוות המקצועי לא. הרגשנו כמשפחה שמאור צריך לשחק בקבוצה שבונה עליו וכך הוא יחזור לעצמו טוב יותר". נציגי המשפחה התכנסו בימים האחרונים לאחר שקיבלו את טיוטת החוזה של מכבי חיפה ובחנו האם זה יהיה נכון עבור מאור הפצוע לחזור למועדון הירוק. בקרב המשפחה סיפרו כי הרגישו במהלך המשא ומתן כי ישנם יותר מדי דברים לא בוררים לגבי עתידו המקצועי של השחקן ולכן בחרו באופן מפתיע לעזוב.



 סיים את דרכו בכרמל מוקדם מהצפוי. מאור בוזגלו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי