מאור בוזגלו: ויתרתי על הכבוד שלי ועל כסף בשביל לשחק במכבי חיפה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

אחרי שאביו בישר שלא ימשיך בכרמל, הקשר החליט לחשוף את הצד שלו בפרשה: "כשאתה מוותר, הצד השני רוצה עוד. כואב לי על הקהל, רציתי להוכיח ולא נתנו לי". גורם: "הוא שכח לציין שהוא קיבל שכר מביטוח לאומי"

(גודל טקסט)
יממה אחרי שאביו בישר שהוא לא ישחק בעונה הקרובה במכבי חיפה, מאור בוזגלו החליט לחשוף את כל האמת וסיפר את הצד שלו. בוזגלו פתח את דבריו: "מאוד קשה לי, בעיקר כואב כי לרוב אני משתדל לשמור על שתיקה במיוחד בכל מה שקשור לכסף, מו"מ וכל האיכסה הזה. תמיד רציתי להתעסק רק בכדורגל ולתת לאבא שלי לעשות את העבודה השחורה. מגיע לכם אוהדי מכבי חיפה שאגיד את האמת שלי ואוציא אותה החוצה ככה חשוף בלי פילטרים ובלי שהתקשורת תקבל מידע שגוי רק מצד אחד ולצאת בסוף האיש הרע בסיפור. אז הנה דברים שכדאי שתדעו וממני.

"מחודש ספטמבר בשנה שעברה אני לא מקבל שכר ממכבי חיפה, אפילו לא שקל. גם את שכר הדירה אני משלם. כל הזמן מדברים על אבא שלי, אז תנו לי לחדש לכם: אם היו מנהלים משא ומתן מולי, לא הייתי חי מכדורגל. אני פשוט אומר כן לכל דבר. מזל שלי ששומרים עליי. שנה שעברה ויתרתי על חצי מיליון דולר רק כדי ללבוש את החולצה הירוקה. ויתרתי על חצי מיליון דולר העונה, ויתרתי על שכר ועל כבוד ועל הסכם שלם רק כדי להישאר במועדון. לוותר על כל כך הרבה כסף כדי להיות שחקן מכבי חיפה זה לא מספיק? כנראה שכשאתה מוותר הצד השני רוצה עוד. עם כל הכאב והדרך בה אני מוצג, אני בטוח שאף שחקן לא היה מוותר על מה שאני ויתרתי כדי להישאר והגיע הזמן להגיד את זה כמי שחווה את זה ושתק".

 
 

המשא ומתן מול מכבי חיפה: "נתתי להם את האופציה שהם ביקשו לעונה הבאה. ויתרתי על כרטיס השחקן שלי רק שתבינו: לשחקן כדורגל אלה שני הדברים הכי יקרים. בהתחלה הסכמתי רק לעונה אחת, כי אני רוצה להוכיח את עצמי. לשחק את התקופה שאחרי השיקום ולהראות לכל העולם ובעיקר לכם שאני מסוגל ויכול. מכבי חיפה לא הסכימה וגם אם הייתי נותן את עונת חלומותיי הייתי נשאר באותם תנאים של העונה הנוכחית. וגם על זה ויתרתי. העיקר כדי להיות פה. עשיתי הכל, תאמינו לי הכל. כואב לי בשבילכם הקהל כי מגיע לכם ורציתי להוכיח לכם אבל לא נתנו לי. דחפתי את הקבוצה גם כשהחוזה שלי בוטל. התראיינתי בשם מכבי חיפה, הלכתי עם מדים של מכבי חיפה לבתים של ילדים ואוהדים כשעל הנייר, אני כבר לא שחקן שלהם. ועדיין, ראיתי את עצמי ירוק לכל דבר.



"אף שחקן לא היה מוותר על מה שאני ויתרתי" (ערן לוף)


"בשבילכם בחרתי להיות כדורגלן ולמענכם אני עושה את מה שאני עושה אבל כנראה שהרצון שלי לא מספיק טוב, כי גם אותו רוצים לקחת. אני מקבל המון חיזוקים וזה מאוד מחמם את הלב, וזאת למרות שעד עכשיו באמת לא שמעו את האמת. ולמה? כי שתקתי. כי הייתי הוגן. כי ביקשתי רק את מה שנתנו לי שנה שעברה ולא מעבר. בסופו של דבר אני אומר תודה למועדון ואתכם האוהדים אני אוהב ואתם תמיד בלב שלי, אבל כנראה שזה לא הספיק".


ממכבי חיפה נמסר: "רצינו את בוזגלו והגשנו לו הצעה מכובדת. מאור החליט להמשיך לדרכו ולא נותר לנו יותר מלאחל לו בהצלחה". גורם במועדון הירוק אמר לספורט1: "מאור שכח לציין שהוא לא קיבל כסף בגלל שהחוזה הסתיים והשכר התקבל דרך ביטוח לאומי".

 

הגיע הזמן שלי לדבר ולומר את האמת.https://t.co/neGNiFSP8r

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) June 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי