"שכרו של שורה אובארוב יישאר כפי שהוא היה עד כה"

שורה אובארוב ופיטר קרמאנס
שורה אובארוב ופיטר קרמאנס | ספורט1

במכבי תל אביב מסבירים שההחלטה לסיים את דרכו של מאמן השוערים לא הייתה קלה, אך בהחלט מתבקשת לאור רצונו של איביץ' לעבוד עם צוות משלו. במועדון מאמינים ששוער העבר יעזור להצמיח שוער תוצרת צהוב כחול

(גודל טקסט)

סוג של רעידת אדמה, כך אפשר להגדיר את ההחלטה של מכבי תל אביב להזיז את שורה אובארוב מתפקידו כמאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת ב-18 השנים האחרונות. "מכבי תל אביב ומדינת ישראל הן הכל בשבילי. המועדון הזה הוא חלק מחיי ואני לא רואה עצמי בלעדיו", השיב אובארוב לא אחת כשנשאל על החיבור המיוחד שלו למועדון הצהוב.

ההחלטה, כצפוי יש לומר, הפכה לשיחת היום בקרב שחקני מכבי תל אביב ואוהדי הקבוצה. אובארוב, כזכור, הגיע למכבי תל אביב מקבוצת דינמו מוסקבה הרוסית על ידי דני לאופר יו"ר המועדון בזמנו והמאמן אברם גרנט אי שם בשנת 1991 ולא עזב עד היום.

במכבי תל אביב מסבירים שההחלטה להוריד את שוער העבר האגדי למחלקת הנוער לא הייתה קלה, אך מדובר בצעד מקצועי מתבקש של ראשי המועדון שרצו לאפשר למאמן החדש, ולאדן איביץ', להביא צוות משלו. בנוסף, בקריית שלום לא רצו שהמחזות מתקופת ליטו וידיגאל, אז היו שני מאמני שוער על ארבעה שערים, יחזרו. גילו המתקדם של אובארוב (58) ורצונו של איביץ' לעבוד עם אנשי מקצוע שהוא מכיר האיצו את ההחלטה. "מכבי תל אביב תשאיר את שכרו של שורה אובארוב כפי שהיה עד כה", הבהיר גורם במועדון.

במכבי תל אביב בטוחים שבעקבות הזזתו של אובארוב למחלקת הנוער, המועדון יצליח להצמיח בשנים הבאות שוער לשנים רבות תוצרת בית ומקווים שהשוער האגדי ימשיך לעבוד במועדון עד שירצה בכך.


סיים את דרכו כמאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת אחרי 18 שנים. שורה אובארוב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי