התקרבות בין מכבי חיפה לנתניה, אולסק צפוי לעבור

ניקו אולסק
ניקו אולסק | דני מרון

הירוקים הציעו את יניב בריק ושון וייסמן בתמורה לקשר, היהלומים דורשים תוספת תשלום. גורם: "העסקה תיסגר בקרוב". מקורבי טוואטחה הבהירו שאין בכוונתו לשוב כרגע לישראל. הירוקים יפגשו במחנה האימון את אוסטנדה

(גודל טקסט)

העיתון הגרמני הנחשב "בילד" פרסם הבוקר (שלישי) שישנה אפשרות שטאלב טוואטחה ישוב למכבי חיפה. כפי שפרסמנו בתחילת השבוע, הירוקים ניסו להשיב את המגן אך נרתעו מדרישתו שעמדה על כ-600 אלף יורו לעונה. בסביבתו של השחקן הבהירו כי בשלב הזה אין בכוונתו לחזור לישראל.

בחיפה מקווים לסגור את עסקת העברתו של ניקו אולסק עד לפתיחת האימונים. הירוקים הציעו למכבי נתניה טרייד לפיו הקשר יניב בריק והחלוץ שון וייסמן יעשו את הדרך לשרון בעוד הקשר יעשה את הדרך ההפוכה, אך קבוצתו של דראפיץ' דורשת גם תוספת תשלום . גורמים המעורבים בעסקה ספרו כי חלה התקרבות והתקדמות משמעותית והיא צפויה להיסגר בקרוב.

בנושא אחר, מכבי חיפה הודיעה אתמול על מכירתו של הולמאר איולפסון ללבסקי סופיה. הבלם, כזכור, נרכש על ידי הירוקים ב-1.1 מיליון יורו ובתום עונה לא מוצלחת בכרמל הוא הושאל לקבוצה הבולגרית שניהלה מגעים מול ראשי המועדון בשבועות האחרונים ולבסוף רכשה את האיסלנדי תמורת חצי מיליון יורו.

הקבוצה מהכרמל התעקשה לקבל גם אחוז ממכירה עתידית של השחקן לאחר שהבינה שהשחקן גורר התעניינות ממספר קבוצות בפרמיירליג והוא בסגל של נבחרת איסלנד למונדיאל ברוסיה. "איולפסון שחקן מבוקש ואחרי גביע העולם המחיר יעלה ולכן היה חשוב לנו להכניס את הסעיף", הודו בכרמל. 

בתוך כך, נודע שהירוקים יפגשו את אוסטנדה במהלך מחנה האימונים בהולנד. המשחק מול הקבוצה מהליגה הבלגית הבכירה יתקיים בעיירה אוסטבורג שבדרום מערב הולנד ב-11 ביולי בשעה 20:00 שעון ישראל. 


צפוי ללבוש ירוק. ניקו אולסק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי