גורם במכבי חיפה: "לא נחרוג מהתקציב שלנו עבור אף שחקן"

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

במועדון הירוק מחכים להתפתחויות מצדו של אלי טביב לגבי עידן ורד: "עברו הימים בהם שילמנו כל סכום". ר.ק.ס ואלווייק הודיעה רשמית כי תפגוש את הירוקים למשחק אימון בהולנד

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפתח את אימוניה בתחילת השבוע הבא ואף תערוך מחנה אימונים קצר בכפר גלים. זה יהיה המחנה הראשון, כאשר השני ייערך בין ה-9 ל-20 ביולי בהולנד. היום נודע כי במהלך המחנה תשחק הקבוצה מול היריבה ההולנדית ר.ק.ס ואלווייק שסיימה את העונה במקום העשירי בליגה. הקבוצה ההולנדית הודיעה רשמית שתפגוש את הירוקים ב-18 ביולי. 

בינתיים, בקבוצה מתחילים להגביר קצב בהכנות לקראת פתיחת האימונים והשבוע ייפגשו לראשונה אנשי הצוות המקצועי ובראשם פרד רוטן שינחת בישראל. רוטן צפוי להיפגש עם המנהל הטכני מו אלאך והשניים יקבלו החלטות לגבי חיזוק הקבוצה. בין המועמדים העיקרים בהם מעוניינים במועדון הירוק נמצא קשר בית"ר ירושלים עידן ורד. בחיפה רוצים לראות את הקשר חוזר לקדנציה נוספת אבל מחכים למוצא פיו של בעלי בית"ר, אלי טביב. 

בחיפה הבהירו כי אין כל כוונה לשלם סכומי עתק עבור המעבר אבל אם טביב יירד בדרישות, הם ייכנסו למשא ומתן. "לא נחרוג מהתקציב שלנו עבור אף שחקן", אמר גורם בחיפה והוסיף: "עברו הימים בהם שילמנו כל סכום". שחקן נוסף אותו מקווים לראות הירוקים בפתיחת האימונים הוא קשר מכבי נתניה ניקו אולסק. בחיפה מקווים כי בנתניה יירדו בדרישות הכספיות שמתווספות לרצון של נתניה לצרף במקומו של אולסק את הקשר יניב בריק ואת החלוץ שון וייסמן.


בחיפה ממתינים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי