כפי שפורסם לראשונה: אלי אלבז חתם בהפועל חיפה

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

החלוץ, שהיה מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל, יחליף את אלון תורג'מן בחוד של ניר קלינגר: "אני שמח לחזור למקום בו גדלתי". גל אראל חתם לשנתיים, טרם ברור אם חיים מגרלשווילי ימשיך

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אלי אלבז חתם הערב (חמישי) לעונה אחת בהפועל חיפה והוא יחליף את אלון תורג'מן שעבר לאוסטריה וינה האוסטרית. החלוץ אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור הביתה למקום בו גדלתי ולפגוש שחקנים וחברים שאיתם שיחקתי בגיל צעיר יותר. אני מודה לבעלים יואב כץ על האמון ומקווה לעזור לחברים לקבוצה לשחזר את העונה הקודמת בליגה וגם ובמסגרת האירופית".

אלבז (26) כאמור החל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של  הפועל חיפה, אך התקשה לקבל דקות והושאל למכבי אחי נצרת. בהמשך עבר לעירוני טבריה ולאחר מכן שב לתקופה קצרה ולא הכי מוצלחת במועדון נעוריו ומשם המשיך להפועל כפר סבא. בקיץ שעבר אלבז חתם באפולון סמירני היוונית אותה עזב בתום עונה אחת.

בתוך כך, במהלך השבוע שעבר נוצר נתק מוחלט סביב מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר לבעלים יואב כץ והיה נראה כי הצדדים בדרך לפרידה בלתי נמנעת, אך בסוף השבוע נערכה שיחה בתיווכו של סגן הנשיא דורון אוסידון ונראה כי הצדדים יצאו לדרך חדשה. השניים ממשיכים בבניית הקבוצה, אך טרם נחתם חוזה חדש בין הצדדים. הבעלים בכל מקרה מרגיע את הקהל ואמר לספורט1: "אנחנו מדברים כל יום וההפרשים בינינו קטנים וניתנים לגישור. אין לי ספק שנבנה קבוצה חזקה וניר יהיה המאמן שלנו".

במקביל, כפי שפורסם בעבר, הקשר גל אראל האריך את חוזהו בקבוצה לשנתיים הקרובות. אראל סיכם את תנאיו כבר לפני כשלושה שבועות, אבל היה בחופשה פרטית והיום בצוותא עם סוכנו אבי נימני חתם רשמית בקבוצה. אראל מצטרף לגבריאל תמאש, ניסו קפילוטו ודור מלול שחתמו גם כן על חוזה חדש בקבוצה.

בנוסף, בקרוב יוציא המועדון הודעה רשמית על החתמתם של המגן חן דילמוני ורועי שוקרני. מי שטרם ברור אם ימשיך בקבוצה הוא המגן הוותיק חיים מגרלשווילי, ששימש בעונה החולפת כמחליפו של שמואל שיימן. בעונה הקרובה רוצים בחיפה לצרף מגן נוסף פרט לדילמוני ולא מן הנמנע כי מגרלשווילי יעזוב את הקבוצה.

הבעלים התייחס להגרלה של הקבוצה בליגה האירופית שתפגוש יריבה פינית או איסלנדית ואמר: "הליגות באיסלנד ופינלנד נפתחות לפני ישראל ולכן ליריבות שלנו יהיה יתרון, אבל אני מאמין שנגיע מוכנים".


מגרלשווילי. בדרך החוצה? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי