ראדי התבקש לחזור מחופשה לפגישה מכרעת עם הפועל ת"א

ראדי
ראדי | דני מרון

הקשר ששוהה בשארם א-שייח' צפוי להיפגש עם רפואה והאחים ניסנוב במטרה לגשר על הפערים ולסגור את המעבר לאדומים. בקבוצה ממתינים לדמארי שיסיים את ההתקשרות עם לייפציג ומצפים לסגור את הפערים עם לבקוביץ'

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממתינה לפתיחת ההכנות לעונת החזרה שלה לליגת העל, שיחלו ב-1 ביולי. האדומים ממתינים להגעתו לישראל של קשר הרכש רוג'ר ברנרדו שינחת מברזיל, זאת לקראת הבדיקות הרפואיות שיעבור וההתאקלמות של בני משפחתו. כזכור, מלבד הברזילאי, הצטרפו לקבוצה עד כה רועי זיקרי ורז כהן, כשמצבת השחקנים קטנה ב-11 שחקנים מזו של עונת העלייה לליגת העל.

השחקן שהמאמן קובי רפואה דורש לצרף לאלתר הוא מהראן ראדי, ששחקן חופשי. מלבד שיחות שמוביל המאמן עם הקשר, ממתינים שראדי ייפגש עם הבעלים איציק ושרון ניסנוב כדי לסגור את המעבר למתחם חודורוב. שני הצדדים רוצים שהפגישה תהיה חיובית ולא תיצור כותרות שיובילו למתיחות. ראדי השוהה בחופשה משפחתית התבקש לשוב משארם א-שייח', לשם יצא בתחילת השבוע, זאת כדי להיפגש עם רפואה והאחים ניסנוב ולגשר על הפערים הכספיים ואורך החוזה.

בהפועל תל אביב רוצים להחתים את ראדי על חוזה לעונה אחת עם אופציה לאחת נוספת וגורם בקבוצה אמר: "ראדי רצוי מאוד בהפועל תל אביב וההסבר המקצועי של המאמן בנושא נחיצותו מקובלת. חוזים ארוכי טווח אינם נחוצים כאן, שהרי ברור שאם ראדי ייתן עונה טובה האופציה תופעל. השכר שמוצע לו הוגן וכולם רוצים שראדי ילבש אדום ויגיע לאימון פתיחת העונה".

האדומים מבהירים שאין לחץ סביב ההכנות ובתוכנית לצרף לפחות עוד שני שחקנים זרים ושניים או שלושה ישראלים בשפיות תקציבית. ראשי המועדון עוקבים מקרוב אחרי ההתפתחויות בנושא סיום ההתקשרות של עומר דמארי עם ר.ב. לייפציג הגרמנית כדי לסכם את מעברו של החלוץ להפועל תל אביב. במקביל, בקבוצה מצפים כי הפערים הכספיים הקטנים במו"מ עם השוער רובי לבקוביץ' ייסגרו בקרוב.


דמארי. האדומים עוקבים אחרי ההתפתחויות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי