במכבי חיפה אופטימיים: "עכשיו מתחיל המבחן של הצוות ההולנדי"

רוטן
רוטן | דני מרון

הירוקים שבו לאימונים עם שחקן רכש אחד, אבל במועדון משוכנעים שהסגל יושלם לפני היציאה למחנה האימונים. במועדון כועסים על זנטי ולא מתרגשים מההצהרה של בית"ר בעניין ורד

(גודל טקסט)

מכבי חיפה פתחה היום (ראשון) רשמית את העונה וערכה את האימון הראשון שלה לקראת 2018/19. שחקני הקבוצה והצוות המקצועי הגיעו לכפר גלים ולאחר שיחת פתיחה עלו השחקנים לראשונה על כר הדשא. "עברנו מנוחה מסוימת ועכשיו מתחיל המבחן של הצוות ההולנדי", אמרו במועדון. כזכור, לאימון הגיעו כל השחקנים שנמצאים תחת חוזה, חמישה שחקנים שחזרו מהשאלה ומספר שחקני נוער – למעט רוקאביצה, קוסטדינוב וחבשי שנעדרו.

שחקן הרכש היחיד עד כה של הקבוצה הוא החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר, אך במועדון כלל לא מתרגשים מכך ומאמינים שעד ליציאה למחנה האימונים ב-9 ביולי תצרף הקבוצה שני שחקנים נוספים. בין השאר במועדון מחפשים באדיקות אחר קשר אחורי זר כאשר המנהל הטכני מו אלאך סימן מספר מועמדים וראשי הקבוצה החלו בשיחות ראשוניות עם הנציגים שלהם. שחקן נוסף אותו רוצים לראות בקבוצה הוא הקשר ניקו אולסק ובחיפה מקווים להגביר את השיחות השבוע ולהחתימו בהקדם.

בנוסף, בקבוצה ממתינים לסיום הסאגה סביב עתידו של הקשר עמית זנטי. בחיפה הבהירו כי הציעו לו חוזה גבוה והופתעו מכך שהשחקן טרם חתם על הסכם חדש. "אנחנו מכבדים את זנטי ורוצים אותו, אבל מצד שני לא נמתין יתד על המידה", אמרו בחיפה.

זנטי.
זנטי. "לא נמתין יתר על המידה" (ערן לוף)

במועדון לא הופתעו מההודעה הרשמית שיצאה מבית"ר ירושלים ובה נכתב כי אף שחקן לא למכירה עם כוונה ברורה לעידן ורד. בחיפה מאמינים כי לאחר ההופעה האירופית של הצהובים ואפילו עוד קודם לכן יחליט הבעלים אלי טביב על שחרור של שחקנים וביניהם יסכים להגיע להסדר על מעברו של ורד לחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי