אלחמיד לא המריא עם ב"ש למחנה, עלול לעבור ניתוח

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | דני מרון

בלם האלופה מתקשה להתאושש מהפגיעה בשרירי הבטן ונאלץ לוותר בהוראת הצוות הרפואי על האימונים באופלינצה הפולנית, האופציה הכירורגית עדיין קיימת. ביום רביעי: המשחק הראשון מול קורונה קיילצה (18:55 בספורט2)

(גודל טקסט)

מצוקת בלמים בהפועל באר שבע: חאתם אלחמיד לא מצליח להתגבר על הפגיעה בשרירי הבטן ונאלץ לוותר על מחנה האימונים בפולין. הבלם שמטופל אצל פרופ' קופלמן הצטווה לנוח מפעילות בעשרת הימים הקרובים ובסיומו של טיפול שמרני תיעשה הערכה מחודשת לגביו, כאשר האופציה הניתוחית עדיין קיימת.

פציעתו של אלחמיד מצטרפת כידוע לחוסר הכשירות של מיגל ויטור שעובר שיקום לאחר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת. גם הבלם הפורטוגלי לא יצא עם חבריו למחנה האימונים וצפוי להשתקם לסירוגין בישראל ובפורטוגל.

מתקן האימונים באופלינצה מארח את האדומים זו השנה הרביעית ברציפות, כאשר בעבר התארחו בו שחקנים לא פחות מוכרים מטוני וואקמה ותומאש פקהארט, כמו כריסטיאנו רונאלדו למשל. הגנרל יצא לפולין למרות שהוא סוחב פציעה טורדנית, ונראה שלא ישותף בשלושת משחקי המבחן המתוכננים לקבוצתו. לך פוזנן, שניצחה את באר שבע בשנה שעברה בתוצאה 0:3, היא אחת מיריבות האימון. המשחק הראשון ייערך ביום רביעי מול קורונה קיילצה וישודר החל מ-18:55 בספורטHD2, אז גם לראשונה מאז חודש נובמבר יוכל הבלם שיר צדק לקחת חלק במשחקי הקבוצה בעקבות אותה הרחקה בגין שימוש בחומר אסור.

בינתיים, פורסמו התאריכים לצמד המשחקים נגד פלורה טאלין במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. הפועל באר שבע תמריא לאסטוניה בתחילת יולי כאשר המשחק ייערך ב-10.7, ומשחק הבית בטוטו טרנר יתקיים שבוע לאחר מכן ב-17.7.


שיר צדק באימון פתיחת העונה. "הבכורה המחודשת" ברביעי (לירון מולדובן)

הנשיאה אלונה ברקת, שציינה היום את יום הולדתה, אמורה להצטרף למחנה האימונים בעוד מספר ימים וייתכן שבמהלך שהייתה ייחתכו עניינים עם מספר בעלי תפקידים. על הפרק: בחינת האפשרות להאריך את חוזהו של השוער גיא חיימוב שרשם התקדמות דרמטית בשנה וחצי האחרונות. גם סוגיית התפקיד שימלא אליניב ברדה בעונה הקרובה תונח על סדר היום.

ניגריה תתמודד ביום שלישי מול ארגנטינה וניצחון יעלה אותה לשמינית גמר המונדיאל. תרחיש שכזה יסדר לאלופה מענק כספי נוסף מפיפ"א, מעבר ל-200 אלף הדולרים המובטחים לה בזכות שחקנה ג'ון אוגו שמשתייך לסגל של הסופר איגלס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי