רכש שלישי: אנריק סבוריט חתם במכבי תל אביב לשלוש שנים

אנריק סבוריט
אנריק סבוריט | מכבי תל אביב

המגן השמאלי ששיחק אשתקד באתלטיק בילבאו הצטרף בהעברה חופשית. מנכ"ל המועדון בן מנספורד: "שחקן ברמה גבוהה שניחן בנתונים וביכולות שאנחנו מחפשים. סימנו אותו כמטרה חשובה". ז'איר אמאדור הגיע למחנה

(גודל טקסט)

רכש שלישי למכבי תל אביב. אנריק סבוריט, מגן שמאלי בן 26, הצטרף הערב (שלישי) לסגנית האלופה בהעברה חופשית לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות רפואיות וחתם על חוזה לשלוש שנים במועדון.


סבוריט שיחק אשתקד באתלטיקו בילבאו מהליגה הספרדית ורשם במדי הקבוצה 23 הופעות בכל המסגרות. סבוריט נולד בברצלונה וגדל במחלקת הנוער של אספניול. מ-2010 הוא שיחק בקבוצה הבאסקית ובעונת 2014/15 הושאל למאיורקה במדיה הופיע 18 פעמים בכל המסגרות.


מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אנו שמחים לקבל בברכה את אנריק למכבי. הוא שחקן ברמה גבוהה הניחן בנתונים וביכולות אותן אנו מחפשים ממגן שמאלי. לקראת סוף העונה סימנו את סבוריט כמטרה חשובה למערך שלנו ואנו שמחים שהשלמנו את העסקה שרצינו. אני מרגיש תחושת סיפוק רבה מעצם העובדה שבשלב זה של חלון ההעברות אנחנו ממשיכים לצרף שחקנים מסוג זה".






במכבי תל אביב מעבירים הילוך בהכנות לקראת עונת 2018/19 ובראשה המשחק מול פרנצוורוש ההונגרית בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית ואתמול קיימו משחק הכנה ראשון לעונה שהסתיים ב-1:1 מול ארקה גדיניה. המאמן ולאדן איביץ' שיחק עם שני הרכבים שונים, אחד בכל מחצית, כשמהסגל חסרו הבלם ז'איר אמאדור שקיבל אישור להצטרף באיחור בשל חתונתו וכן נעדרו שרן ייני שנשאר בארץ עקב סיבות אישיות ושומר על כושר באימונים ברמלה והשוער פרדראג ראיקוביץ' שנמצא עם סרביה במונדיאל.


אגב, ז'איר, הבלם הפורטוגלי שהגיע לפולין ערך שיחה קצרה עם איביץ' וקיים אימון אישי קליל. הוא אמור לשחק לראשונה עם חבריו החדשים במשחק ההכנה מול אפואל ניקוסיה ביום חמישי (19:00, שידור חי בספורטHD2). ז'איר צפה אמש מהיציע בגדנסק במשחק מול ארקה גדיניה ובהמשך היום יערוך אימון ראשון עם הקבוצה. 



סבוריט. הרכש השלישי אחרי שכטר ואמאדור (מכבי תל אביב)


איביץ' וצוותו עסוקים במעקב אחרי השחקנים המושאלים בעונה האחרונה ויהיו אמורים לקבל החלטה מי ימשיך לפחות עד סיום חלון ההעברות ומי יזכה להמשיך עד חודש ינואר וסיום העונה. נכון לעכשיו מי שמרשימים באימונים הם חביב אוחיון הצעיר ששיחק לראשונה אחרי 20 חודשי פציעה כששב לשער במחצית השנייה, שון גולדברג, דן גלזר ומתן חוזז. בקבוצה מציינים כי אלירן עטר, דור פרץ, עומר אצילי וארון שוינפלד בולטים מבין שחקני הסגל הבכירים.


במועדון מאמינים כי בתוך התקופה שעד למשחק הראשון בליגה האירופית יגיעו לפחות שלושה שחקנים חדשים. התוכנית המקצועית של ולאדן איביץ' לפני שהגיע לקריית שלום הייתה לשחרר את כול השחקנים הזרים מעידן ג'ורדי קרויף והמהלך בוצע, כשנותרו עדיין ברשימה באטוקיו הפצוע, קיארטנסון וראיקוביץ'. ביום חמישי תשחק מכבי תל אביב נגד אפועל ניקוסיה הקפריסאית (18:55, ישיר בספורטHD2).



עומר אצילי. עדיין לא כבש, אבל מרשים את איביץ' (מכבי תל אביב, האתר הרשמי)


כאמור בקבוצה מחפשים למכור את קיארטנסון וראיקוביץ' וגורם אמר על כך: "ההצעות עליהם מאוד נמוכות וסכום כולל של כעשרה מיליון יורו על שניהם לא יתקבל כמו שחשבו בהתחלה". לכולם בקריית שלום ברור כי הכסף ממכירתם של השניים ישמש לרכש אחר, אך עד אז העונש שהוטל בשל העבירה על חוקי הפייר-פליי מקשה על הגעתם של שוער, בלם וקשר/חלוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי