הפועל חיפה ביקשה לדחות את משחק "אלוף האלופים"

ראדו גינסארי, גילי ורמוט
ראדו גינסארי, גילי ורמוט | דני מרון

מחזיקת הגביע זועמת על שיבוץ המשחק ל-28 ביולי, יומיים אחרי המשחק הראשון באירופה. קלינגר טרם חתם על החוזה החדש, גינסארי צפוי לנחות בקרוב. דה צ'וקרל מונה למאמן הנוער

(גודל טקסט)

הפועל חיפה פתחה אתמול (שני) רשמית את אימוניה לעונה הקרובה. האימון הראשון התקיים באווירה רגועה למדי, כאשר חלק מהשחקנים לא נכחו בו ויצטרפו לקבוצה במהלך השבוע. גם חלוץ הרכש החדש אלי אלבז יצטרף לאימונים בקרוב.

במועדון קיוו כי המאמן ניר קלינגר יסיים את הסאגה סביבו ויחתום על חוזה חדש עוד לפני האימון הראשון, אך למרות השיחה שלו עם הבעלים יואב כץ, קלינגר טרם חתם על חוזה חדש. בכל מקרה בחיפה מאמינים כי זה יקרה בקרוב לאחר שהצדדים הגיעו לסיכום. מי שעוד מחכים לחתימתו הוא המולדבי ראדו גינסארי. הקשר ונציגו שוחחו בימים האחרונים עם כץ והגיעו לכדי סיכום, אך נראה כי החתימה הרשמית תיעשה לאחר שגינסארי ינחת בישראל ויצטרף לאימונים. "מאוד רצינו שראדו יישאר איתנו ואנחנו בטוחים שזה יקרה", אמרו בחיפה.

המצטרפים החדשים באימון אתמול היו המגן חן דילמוני והקשר רועי שוקרני שחתמו על חוזה בקבוצה. מי שטרם חתם על חוזה והשתתף באימון היה השוער רן קדוש. האחרון עדיין לא חתם על חוזה בגלל מחלוקת לגבי אחד הסעיפים וסוכנו אדם קידן מנסה לפתור את הסוגיה מול יואב כץ. בחיפה מאמינים כי לאחר שיחה נוספת בין הצדדים גם קדוש יחתום על חוזה חדש.

עוד הבוקר, הקבוצה שלחה באמצעות עורך דינה עידן גולדנברג מכתב לוועדת הליגה והגביע של ההתאחדות לכדורגל בבקשה לשנות את התאריך של משחק אלוף האלופים. על פי ההודעה של מנהלת הליגה המשחק צפוי להיערך ב-28 לחודש יולי כאשר יומיים קודם לכן תשחק הקבוצה בסמי עופר משחק במסגרת הליגה האירופית נגד לאהטי הפינית או FH האיסלנדית. 


מחזיקת הגביע. תזכה לסיוע מהמנהלת? (דני מרון)

בחיפה ביקשו להזיז את משחק האלופים גם בשל העובדה כי הנסיעה למשחק הגומלין מספר ימים לאחר מכן תהיה נסיעה ארוכה כי הרי מדובר במדינה סקנדינבית בכל מקרה. במועדון אף הזכירו כי במנהלת הליגה ידעו להעביר את המשחק כחלק מהעזרה לטובת הפועל באר שבע. עוד צוין במכתב כי הבקשה מגיעה יותר מ-14 ימים לפני המשחק, כך שאפשר לשנות את ההחלטה וזאת על פי תקנון האליפות. ראוי לציין שמעבר לתואר הראשון של העונה, משחק אלוף האלופים בין האלופה למחזיקת הגביע מהווה גם רבע גמר גביע הטוטו עבור שתי הקבוצות. 

בינתיים בחיפה הודיעו על מינויו של שאול דה צ'וקרל למאמן קבוצת הנוער. דה צ'וקרל שימש בעונה האחרונה כמאמן קבוצת הנוער של הפועל עכו ובין השאר גם שימש כמאמן זמני בקבוצת הבוגרים. דה צ'וקרל אמר לאחר החתימה: "שמח לחזור למועדון בו גדלתי. יש לנו שתי מטרות להמשיך ולייצר שחקנים לקבוצה הבוגרת ולהחזיר את קבוצת הנוער לליגת העל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי