היציע הצפוני בסמי עופר יקרא על שמו של אבי רן

אבי רן ז"ל
אבי רן ז"ל | עדי אבישי

מכבי חיפה במחווה מרגשת לשוער שנהרג בתאונה טראגית לפני 31 שנה, הקבוצה תעבור למתכונת של שני אימונים ביום, זנטי צפוי לחתום על החוזה החדש

(גודל טקסט)
במכבי חיפה החליטו שהיציע הצפוני באיצטדיון הביתי סמי עופר ייקרא על שם אבי רן ז"ל. הירוקים החליטו על המחווה 31 שנה לאחר שנהרג שוער הקבוצה בתאונה ימית בכנרת, כשהיום (רביעי, 18:00) תתקיים אזכרה לזכרו. אוהדי הקבוצה שיעשו מנוי ליציע יקבלו סמל מיוחד על המנוי ומיתוג קבוע במשחקי הקבוצה. 

בפן המקצועי, הקבוצה המשיכה את אימוני פתיחת העונה שלה והיום עברו בצוות המקצועי למתכונת של שני אימונים ביום. כבר בתחילת שבוע הבא, תערוך הקבוצה מחנה אימונים בישראל וב-9 ליולי תצא למחנה האימונים בהולנד. רוב סגל הקבוצה צפוי לצאת למחנה, כאשר טרם ברור עתידם של השחקנים שאינם בתוכניות המקצועיות כמו המגן עומרי בן הרוש, הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב והחלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס. בחיפה נוטים שלא להוציא את השלושה למחנה האימונים ומקווים שעד אז חלק מהם ימצאו קבוצה אחרת. במידה וזה לא יקרה, השלושה ישארו בישראל ויערכו אימונים אישיים. בכל מקרה, ההחלטה הסופית תתקבל בסמוך ליציאה למחנה.



 

מי שעדיין לא ידוע אם ייצא למחנה הוא הקשר עמית זנטי. כפי שפרסמנו אתמול, בחיפה הצהירו כי לא ימתינו יתר על המידה לשחקן אך נראה כי ביממה האחרונה ישנו שוב שינוי גישה מבחינתו של זנטי, שככל הנראה יעדיף לחתום על חוזה חדש במועדון. במהלך מספר שיחות שערך השחקן עם מקורביו, הוסבר לו כי במידה ויפנה לועדה למעמד השחקן, המחיר שייקבע יהיה גבוה במיוחד כך שאף קבוצה בארץ לא תשלם עליו והוא יתקשה למצוא קבוצה בחו"ל שתשווה את ההצעה לזו של חיפה. "עמית הבין כי בשלב זה של הקריירה עדיף לו לחתום בחיפה ונראה כי זה יקרה בקרוב" אמר אחד ממקורביו. בנוסף, נודע כי גורמים בכירים בכדורגל הישראלי הביעו רצון לעזור לשני הצדדים להגיע לכדי הסכם.


(זנטי. צפוי להישאר בחיפה (ערן לוף

זנטי. צפוי להישאר בחיפה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי