צפו בתקציר: מיכה כבש, מכבי ת"א הפסידה לאפואל ניקוסיה

דור מיכה, מתן חוזז, וידאר קיארטהנסון
דור מיכה, מתן חוזז, וידאר קיארטהנסון | מכבי תל אביב

הצהובים ללא ניצחון גם במשחק השני במחנה בפולין. הקשר עלה מהספסל וכבש שער יפהפה בדקה ה-57, אבל הגנה מבולבלת עלתה בשני שערים ממצבים נייחים של יואנו (10) ולוקאס (88) סידרו 1:2. ז'איר וסבוריט לא שותפו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
מכבי תל אביב עדיין ללא ניצחון במחנה האימון בפולין. אחרי ה-1:1 מול ארקה גדיניה, הקבוצה של ולאדן איביץ' נכנעה 2:1 לאלופת קפריסין, אפואל ניקוסיה. המאמן הסרבי לא העניק הופעת בכורה לזרים, ז'איר אמאדור ואנריק סבוריט, שנותרו על הספסל במשך כל 90 הדקות. הצהובים הציגו הגנה מבולבלת וספגו פעמיים אחרי כדורי קרן. שער שוויון נאה של דור מיכה, שעלה כמחליף, לא הספיק לנקודה. את שער הניצחון כבשה אפואל בדקה ה-88. 


טננבאום הדף בעיטה ממרחק של זאהיד אחרי תשע דקות של משחק. דקה עברה, והקפריסאים כבשו. הגנת הצהובים התקשתה להסתדר עם כדור קרן, והבלם ניקולאס יואנו דחק מקרוב לרשת. המשחק התנהל בקצב האיטי, ומכבי ת"א לא הצליחה לייצר מצבים מול השער של בוי וטרמן למעט ניסיון אחד של שוינפלד בדקה ה-31. איביץ' ביצע ארבעה שינויים בהפסקה ובדקה ה-52, ברסקי המחליף קיבל מסירה מחוזז, אך בעט כדור חלש לידיים של השוער. שתי דקות מאוחר יותר, הבלם יואנו שוב מצא עצמו לבד מול טננבאום, אבל בעט מעל השער. 



ההרכב שפתח את המשחק מול אפואל ניקוסיה (מכבי תל אביב – האתר הרשמי)


דור מיכה, אחד מארבעת המחליפים, איזן בדקה ה-58. הקשר קיבל כדור עומק נהדר, פרץ קדימה ומ-16 מטרים סובב כדור חכם לפינה וקבע 1:1. טננבאום המשיך לגלות יכולת טובה, כשעצר בעיטה מסובבת של מוסא אל תעמארי הירדני בדקה ה-68. הקפריסאים המשיכו לאיים והמחליף מיקאל פוטה נגח כדור מסוכן, ושוב מצא את טננבאום מוכן. השער הגיע שתי דקות לסיום ושוב בעקבות סגירה לקויה בכדור קרן. הכדור הוסט לעבר לוקאס סוזה שכבש מקרוב.  


הרכב מכבי ת"א: דניאל טננבאום, אלי דסה, איתן טיבי, שחר פיבן, שון גולדברג, דור פרץ, אבי ריקן, אייל גולסה, מתן חוזז, אלירן עטר, ארון שוינפלד 


כן שותפו: וידאר קיארטנסון, רוסלן ברסקי, עומר אצילי, דור מיכה, אליאל פרץ, דן גלזר, מאוויס צ'יבוטה, איתי שכטר, אור דסה, יונתן כהן 



עדיין חלוד. אלי דסה (מכבי תל אביב – האתר הרשמי)


איביץ' אמר בסיום לספורט1: "אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולשפר דברים. היו לנו רגעים טובים במשחק, אבל צריך להשתפר. זה נורמלי לשלב הזה של העונה. אחרי ימים של אימונים, השחקנים עייפים. יש לנו עוד הרבה עבודה גם על המצבים הנייחים. זה חלק חשוב מהמשחק ומשהו שצריך זמן כדי לתקן. אני מאוד מרוצה מההכנות. השחקנים החדשים באו אחרי חופשה, הם מקצוענים והראו גישה טובה. אני מאמין שהם ישחקו במשחק הבא. הם צריכים כמה ימים, נעזור להם להתאקלם ולהשלים את הפערים משאר השחקנים". 
 

דור מיכה אמר לאתר הרשמי: "ברור שבמשחקי אימון כאלה מה שחשוב זה להיכנס לכושר ולהתחבר כקבוצה. יש לנו עוד הרבה עבודה". על היריבה בליגה האירופית, פרנצוורוש, אמר: "זו יריבה לא פשוטה, אבל אחת המטרות שלנו, כמו תמיד, היא להגיע לשלב הבתים בליגה האירופית. אנחנו נתחיל את הדרך עוד כשבועיים ונצטרך לבוא בשיא המוכנות למשחק הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי