עם סבע ואולסק: מכבי נתניה יוצאת למחנה בהונגריה

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

הקבוצה תקיים שלושה משחקים מול יריבות מקומיות, הכוכבים שספק אם יישארו ימריאו. גם אזולאי וורנר הנבחנים יצטרפו לצד עלי מוחמד שאשתו כורעת ללדת. דין גל מתאמן עם ראשל"צ, תומר ליטבינוב יושאל לרובי שפירא

(גודל טקסט)

מכבי נתניה תצא הלילה (בין ראשון לשני) למחנה אימונים בן 11 ימים בעיירה טלקי שבהונגריה. היהלומים ישובו לישראל ביום חמישי הבא, כשבמהלך המחנה יקיימו שלושה משחקי אימון.

היריבה הראשונה תהיה צ'גלדי מהליגה המקומית השנייה, במשחק אשר ייערך ביום רביעי ואילו בשבת תפגוש נתניה את דיוסגיור מהמקום העשירי בליגה הבכירה. את המחנה תחתום קבוצתם של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה במשחק מול ושאש, יריבתה בעונה שעברה של בית"ר ירושלים אשר נשרה העונה לליגה ההונגרית השנייה. משחק זה יחתום את סדרת משחקי האימון במחנה וייערך ביום שלישי.

מי שייצאו למחנה יהיו דיא סבע וניקו אולסק. הראשון, אשר בנתניה הצהירו כי אינם בונים עליו ומחכה להצעה שתהיה לשביעות רצונה של ההנהלה, יחל את האימונים כשבנתניה לא יעצרו בעדו אם תגיע הצעה במהלך המחנה. גם ניקו אולסק, שכרגע הפערים במו"מ בין מכבי חיפה לנתניה עומדים על סכום של כבערך 250 אלף יורו, יצטרף למחנה.


דיא סבע. היהלומים מחכים להצעה לשביעות רצון כל הצדדים (אריאל שלום)

סם ורנר ודולב אזולאי הנבחנים יצטרפו גם הם למחנה במטרה להרשים את צוות המאמנים. כפי שכבר פרסמנו, בנתניה רוצים לצרף בלם רביעי לנוכח פציעתו של גיא גרוס, שצפוי לעבור בדיקת MRI מכריעה בסוף החודש. מי שעוד ייצא למחנה הוא הקשר הפצוע עלי מוחמד, אשר ייצא עם הקבוצה ועשוי לחזור במהלכו לארץ לשהות לצד אשתו הכורעת ללדת.

במקביל, שניים מהשוערים שבסגל של נתניה צפויים להיות מושאלים: דין גל, שהושאל בחודש ינואר לעירוני נשר וחזר לקבוצה לקראת סופה, מתאמן בימים אלה בעירוני ראשל"צ וביום שלישי צפויה הקבוצה להודיע אם היא מחליטה סופית לצרפו. השוער תומר ליטבינוב, ששיחק בעונה האחרונה בבקעת הירדן מליגה א', ישחק בעונה הקרובה בקבוצת רובי שפירא, גם כן מליגה א'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי