חשיפה: כך ייראה האצטדיון החדש של אשדוד

הדמיית האצטדיון באשדוד
הדמיית האצטדיון באשדוד | האתר הרשמי

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי פרסם בדף הפייסבוק שלו את תמונות ההדמיה של האצטדיון שבנייתו תחל בקרוב: "בנייה חדשנית שתיצור חוויה אקוסטית שלא הכרנו". האצטדיון צפוי להכיל 16,000 מקומות ובנייתו תושלם ב-2022

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד רק התחילה בהכנות לקראת העונה הבאה תחת המאמן החדש בלגויה מילבסקי, אבל כבר יש תוכניות לעתיד הרחוק. ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי פרסם היום (שני) בדף הפייסבוק שלו הדמייה ראשונית של האצטדיון שבנייתו תתחיל בקרוב.

בהודעה שפרסם, כתב לסרי: תסתכלו טוב טוב על התמונה הזו: זה לא המונדיאל ברוסיה. נעים להכיר, האצטדיון החדש של אשדוד. אני נרגש לחשוף בפניכם את תכנית האצטדיון החדש של אשדוד, שיכיל 16,000 מקומות ישיבה ויתחיל להיבנות כבר השנה בקריית הספורט של אשדוד, עם בנייה חדשנית שתיצור חוויה אקוסטית שלא הכרנו. ניפגש במשחק הראשון כבר ב-2022. אשדוד בשורה הראשונה של הספורט".

על פי התכנונים, מדובר באחד האצטדיונים המתקדמים ביותר שנראו בארץ, שיעמוד בשורה אחת עם סמי עופר, טוטו טרנר וטדי. המתקן צפוי לשמש את הקבוצה הבכירה בעיר מ.ס אשדוד, כמובן, אך ייתכן ויארח גם את הקבוצות המשחקות בליגות הנמוכות כמו מכבי עירוני אשדוד והפועל "אדומים" אשדוד.

הדמיית האצטדיון החדש באשדוד. ב-2022 שם (האתר הרשמי)
הדמיית האצטדיון החדש באשדוד. ב-2022 שם (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי