בבני סכנין מבהירים: אין כוונה להתחזק בישראלים בכירים

זגורי
זגורי | מאור אלקסלסי

הקבוצה הצפונית יצאה הבוקר למחנה אימונים בפולין. אמיר חלאילה וישראל זגורי לא בתוכניות של סכנין בעונה הבאה, כשהבשורה לגבי הקשר התקבלה בהפתעה. מגן הפועל כפר סבא מיקי יאזו הוצע. קוטר מונה לעוזר מאמן

(גודל טקסט)

בני סכנין המריאה היום (שלישי) למחנה אימונים של שמונה ימים בפולין. הקבוצה יצאה למחנה ללא הקשר ישראל זגורי והחלוץ אמיר חלאילה. שחקני הקבוצה, וגם זגורי עצמו, הופתעו לגלות כי הוא לא בתכניות של המועדון. הקשר קיבל כבר אתמול הודעה מהנהלת הקבוצה שהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה לעונה הבאה. שחקן נוסף שלא יצא למחנה הוא ג'ורג' אקפביו בשל בעיות ויזה.

במועדון הצפוני רוצים להתחזק בעוד מספר שחקנים זרים בעמדות הבלם, המגן השמאלי והקשר האחורי, אבל בסכנין הבהירו כי אין בשלב זה כוונה להתחזק בישראלים בכירים, כמו החלוץ מוחמד גאדיר שצפוי לעבור להפועל חיפה. "יש לנו סגל טוב וישראלים משמעותיים. אנחנו רוצים וצריכים להתחזק בעוד מספר שחקנים זרים ונביא חלק מהם להתרשמות במהלך המחנה", אמרו במועדון. מגן הפועל כפר סבא, מיקי יאזו, הוצע לאנשי סכנין ולא מן הנמנע כי ישמש כמגן מחליף.

מי שעוד יצא למחנה הוא עוזר המאמן החדש עודד קוטר שהגיע במפתיע במקומו של רן קוז'וך שהתחיל את ההכנות בסכנין אך הועזב על ידי ההנהלה. "לא ברור מה לא היה בסדר עם רן אבל נכבד את קוטר שיתחיל קדנציה שנייה במועדון", אמר אחד השחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי