צפו בתקציר: 1:1 להפועל תל אביב עם פאניוניוס במשחק הכנה

אחמד עאבד
אחמד עאבד | הפועל תל אביב - האתר הרשמי

האדומים סיימו את משחקם השני במחנה האימון נגד היוונים ללא הכרעה. אחמד עאבד, העלה את האדומים ליתרון בדקה ה-23, היוונים השוו משער עצמי של רז שלמה בדקה ה-76. רפואה בסיום: "עם הזמן הקבוצה תראה טוב יותר"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה עם הכנותיה לעונת 2018/2019. הערב (שבת) סיימו האדומים בתיקו 1:1 מול פאניוניוס היוונית במשחק ההכנה השני שלהם במסגרת מחנה האימון בפולין. העולה הטרייה לליגת העל חסרה הערב את עומר דמארי שעזב את המחנה אתמול בלילה ושב לישראל עקב סיבות אישיות.


מי שכן עמד לרשותו של קובי רפואה הוא חלוץ הרכש החדש שהגיע מגירסונספור, אחמד עאבד, שאחרי 23 דקות נגח את שער היתרון של האדומים אחרי הרמה לרחבה בהופעת הבכורה שלו בקבוצה. זהו כמובן שער הבכורה של עאבד בקבוצה.

במחצית השנייה המשחק המשיך להיות שקול עם יתרון קל לאדומים, כשלקראת סוף ההתמודדות היוונים העלו קצב. בדקה ה-76 התקפה שלהם מצד ימין מצאה את רגלו של רז שלמה שגלגל את הכדור לשערו הוא וכבש שער עצמי. בסיום, תיקו 1:1 בין הקבוצות, ביום שני הקרוב (19:00, ספורטHD1) יפגשו האדומים את אומוניה ניקוסיה למשחק אימון נוסף.


הרכבים:
הפועל תל אביב: אריק ינקו, עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, ניר לקס, רוג'ר ברנרדו, רועי זיקרי, אחמד עאבד, רמזי ספורי, פייסל מוליץ'.


מהלך המשחק:
דקה 24, 0:1 להפועל תל אביב:
פייסל מוליץ' פספס כדור שהוגבה לרחבה, אחמד עאבד, בהופעת הבכורה במדים האדומים, הסתנן מאחורה ונגח את שער היתרון.



עאבד כובש את שער היתרון (האתר הרשמי)

שחקני הפועל חוגגים (האתר הרשמי)


דקה 38, עאבד יכל לקבוע צמד שלו במשחק הבכורה כשהגיע למצב בעיטה טוב נגד השוער היווני אך בחר לפרגן לניר לקס בכדור שנגמר בקרן בלבד.


דקה 66, פייסל מוליץ' מנסה את מזלו מחוץ לרחבה ובועט ליד השער של היוונים.


דקה 76, פאניוניוס משווה ל1:1. התקפה של היוונים מובילה לכדור רוחב לרחבה שפוגע ברגלו של רז שלמה שקובע שער עצמי ושוויון.


קובי רפואה אמר לאחר המשחק:
"אני מאוד מרוצה מהיכולת במחצית הראשונה, אבל כמובן שיש עוד הרבה דברים שצריך לשפר. ככל שהזמן יעבור הקבוצה תראה יותר טוב, אני בטוח בזה".


אחמד עאבד, שכבש שער בבכורה אמר: "תמיד כיף לכבוש, גם כשמדובר במשחק ידידות. שיחקנו מול יריבה טובה ואנו מרגישים שהקבוצה לאט לאט מתחברת. הכי חשוב ששיחקנו טוב והגענו למצבים, זאת המטרה של המחנה, ללמוד אחד את השני ולעשות כל מה שצריך לטובת הקבוצה. עכשיו צריך להתאושש כדי להגיע מוכנים למשחק נגד אומוניה".


ניר לקס אמר בסיום: "אני חושב שעמדנו טוב, לחצנו והראינו שאנחנו יכולים לצאת בצורה מהירה ומסודרת להתקפות. זה עדיין מוקדם לשפוט, אבל אין ספק שיש תחושה טובה כשמצליחים ליישם את מה שהצוות המקצועי דורש מאיתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי