דודו ביטון: אחרי שנים לא פשוטות, המקום הזה טוב בשבילי

דודו ביטון
דודו ביטון | האתר הרשמי

חלוץ מועדון ספורט אשדוד התראיין לאתר הרשמי של המועדון ודיבר על ההחלטה להצטרף לקבוצה, השנים הפחות מוצלחות, הפציעות, העונה הקרובה ומחנה האימונים באוסטריה

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד סיימה אמש (שבת) ב-1:1 מול ספרטק מוסקבה החזקה במסגרת משחקה השלישי והאחרון במחנה האימונים באוסטריה. מחר הקבוצה תשוב לישראל ותתחיל להתכונן למשחק גביע הטוטו מול הפועל רעננה ולפתיחת העונה בליגת העל.

החלוץ דודו ביטון התראיין לאתר הרשמי של המועדון וסיפר בין היתר על ההחלטה להצטרף לקבוצה. "הנהלת אשדוד ביקשה ממני להגיע לכמה אימונים. בהתחלה לא רציתי כי אף פעם לא הייתי נבחן, אבל בגלל העונה האחרונה והפציעות שעברתי, הבנתי את הבקשה והגעתי להתרשמות. אחרי שלוש שנים לא פשוטות, זה מקום טוב בשבילי".

השנים הפחות מוצלחות: "אני רואה את זה כרצף החלטות לא נכונות. הגעתי להפועל ת"א, שהיה מועדון בהתרסקות ויחד עם כל הפירוק ושינוי סגל השחקנים ונשאבתי לתוך זה. נפצעתי שתי פציעות לא פשוטות שמנעו ממני לשחק באופן רציף. היו לי שלוש שנים רעות מאוד ואני שמח שסוף סוף אני עושה את ההכנה כמו שצריך, הייתי במחנה אימונים מסודר ואני בטוח שזה מה שיעזור לי מאוד. אני צריך עוד קצת זמן לחזור לחדות שלי והזמן הזה יביא אותי לליגה במצב מצוין, כשהמטרה היא קודם כל הליגה ואין לי ספק שהעניין שאני פה מהאימון הראשון יעזור לי בהמשך העונה".


מרגיש צעיר. דודו ביטון (צילום: האתר הרשמי של מועדון ספורט אשדוד)

המטרות שלו לעונה הקרובה: "אני בן 30 אבל אני מרגיש צעיר ויודע ששלוש השנים האחרונות היו חוסר מזל עם פציעות של שבר ביד ושבר בארובות העין, אלו לא פציעות של שרירים אלא מכות של חוסר מזל ואין לי ספק שאם אני אייצר המשכיות ואשחק אז אני יכול לחזור לעצמי ובשביל זה באתי לפה. לא באתי להעביר עוד עונה, באתי להיות שחקן משמעותי, חשוב מכל הבחינות, גם בחדר ההלבשה וגם על הדשא ולעזור למועדון הזה".

הצוות המקצועי החדש והאווירה בקבוצה: "מבחינת חדר ההלבשה החברה פה ממש טובים, קיבלו אותי ומקבלים את השחקנים החדשים. האווירה פה היא טובה, הרבה חיוכים וחברויות. גם המאמן שהגיע, ניתן לראות בשבועיים שלושה שיש פה מישהו שכולם מכבדים אותו, הוא לא עושה דברים בכוח, הוא לוקח את הזמן ועושה הכל בהדרגה גם מבחינת התכנים שהוא מבקש להעביר. גם אין ספק שזה שמשה אוחיון נמצא בצוות המקצועי, שכולם מחוברים אליו, תורם המון. נבנה פה משהו טוב ועם עוד שניים או שלושה שחקנים שיחזקו, אז תהיה פה קבוצה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי