גאדיר מסרב להתגמש בדרישותיו ומתרחק מהפועל חיפה

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | דני מרון

חלוץ הפועל באר שבע מרוויח כ-250 אלף דולר לעונה ולא ממהר לעזוב את בירת הנגב, היווני תאנסיס פאפאזוגלו אמור להצטרף היות רשמית ויירשם למשחק מול FH. וגם: הרכב משני יעלה באלוף האלופים בשבת

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות האחרונות לקראת המשחק ביום חמישי מול FH האיסלנדית במסגרת מוקדמות הליגה האירופית (19:00, ישיר בספורטHD2) שכמובן יהיה המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה העונה. כידוע, בסך הכל יומיים אחר כך, בשבת הקרובה, תשחק הפועל חיפה במסגרת 'אלוף האלופים' מול הפועל באר שבע.

כפי שפרסמנו בעבר, בהפועל חיפה ניסו לדחות את המשחק מול הפועל ב"ש בנתניה, אבל הבינו כי זה לא אפשרי לאחר שנתקלו בסירוב מצד המנהלת ומצד הפועל באר שבע עצמה טענה ללוח זמנים צפוף. "כנראה שבמנהלת מזלזלים במשחק הזה, אז נעלה בהרכב משני וזאת לא תהיה תחרות הוגנת" אמרו בחיפה.

בכל מקרה, במועדון מקווים לעבור בהצלחה את המשחק הראשון מול האיסלנדים כאשר הקבוצה חסר את הבלם הרומני גבריאל תמאש שסוחב צהובים עוד מהתקופה ששיחק ברומניה. ריקי מיטרבסקי צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצדו של ניסו קפילוטו. בקבוצה קיוו להתחזק בעוד שני שחקנים עד למשחק בחמישי, אבל בשלב זה נראה כי רק החלוץ היווני תאנסיס פאפזוגלו יירשם למשחק לאחר שיחתום היום על חוזה לעונה הקרובה. היווני הרשים את המאמן ניר קלינגר שהחליט להביאו כזר שישי ואחרון לעונה.


מיטרבסקי. יפתח במרכז ההגנה לצד קפילוטו (ערן לוף)

במועדון רצו להתחזק גם בחלוץ ישראלי דוגמת מוחמד גאדיר, אבל האחרון שמרוויח כ-250 אלף דולר בהפועל באר שבע אינו מוכן להתגמש משמעותית בשכרו, כשגם כך אלונה ברקת דורשת עבורו דמי העברה. במועדון ממשיכים לעקוב אחר מצבו של מאוויס צ'יבוטה וינסו להחתימו ממכבי תל אביב כמו גם את המגן שון גולדברג. בכל מקרה נראה כי הצהובים רוצים למצות קודם את המשא ומתן שלהם מול בני יהודה כדי לבצע טרייד עם מאור קנדיל ולכן זה מעכב את המעבר של השחקנים לחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי