בני סכנין הביסה 1:5 את בושקו זדורץ הפולנית

שחקני סכנין חוגגים
שחקני סכנין חוגגים | ערן לוף

השחקנים של בן זקן דרסו את קבוצת החובבים, כאליבת כיכב עם צמד. סארי פאלח שחזר מפציעה שותף, ג'אבר עטאא נשאר על הספסל. במועדון מקווים לאשר את אצטדיון דוחא לפני המפגש מול חדרה בגביע הטוטו בשבת הקרובה

(גודל טקסט)

בני סכנין ניצחה הערב (שני) את בושקו זדורץ בתוצאה 1:5 במשחקה השני והאחרון שלה במחנה האימונים בפולין. מוחמד כליבאת הרשים עם צמד שערים, שלומי אזולאי ואוסאמה חלאיילה כבשו גם הם והקבוצה נהנתה גם משער עצמי לזכותה. הבלם סארי פלאח חזר לשחק לאחר פציעה ואילו ג'אבר עטאא לא שותף. במשחק האימון הראשון סכנין ניצחה 1:3 את את ספרטק דלצ'אצ'ה מהליגה השלישית בפולין.

במועדון מרוצים מהעבודה של השחקנים ובעיקר מהגיבוש במרכז השדה שכולל את מהראן ראדי וקלאודימיר פריירה. גם החלוץ כליבאת שחזר העונה הציג יכולת גבוהה בחוליית ההתקפה בשני המשחקים לצדם של אזולאי ופיראס מוגרבי. "יש לנו קבוצה מצוינת שמתגבשת ואנחנו מאוד מרוצים", אמרו בסכנין.

במקביל, במועדון דואגים לאישורו של המגרש הביתי דוחא בכדי לארח שם כבר בשבת הקרובה את המחזור הראשון של גביע הטוטו כאשר ישחקו מול הפועל חדרה. כזכור, רוב העונה שעברה אירחה סכנין את משחקיה הביתיים בעכו בשל עבודות השיפוץ בדוחא, והדבר פגע משמעותית בתקציב הקבוצה כאשר קהל רב מסכנין לא הגיע לעכו. במועדון הסבירו כי המגרש יאושר כבר ביומיים הקרובים והקבוצה לא תצטרך לנדוד למגרש ביתי אחר. "דוחא הפך לאחד המגרשים היפים בליגה ואנחנו מקווים כי הקהל הביתי יחזור העונה למגרשים", אמרו בסכנין.

אצטדיון דוחא. הפך לאחד המגרשים היפים בליגה
אצטדיון דוחא. הפך לאחד המגרשים היפים בליגה" (מאור אלקלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי