אלקה נמכר ללוצרן, פיליפ קנזביץ' הצטרף למ.ס. אשדוד

פיליפ קנזביץ'
פיליפ קנזביץ' | מ.ס. אשדוד, האתר הרשמי

החלוץ הניגרי שנמכר ב-1.5 מיליון יורו הצטרף לליגה השוויצרית שכבר יצאה לדרך, הסרבי בן ה-26 שהרשים את מילבסקי במחנה האימונים יהיה מחליפו. גם גלילי בן ה-21 חתם

(גודל טקסט)

אחרי עונה אחת בישראל, החלוץ הניגרי של מ.ס. אשדוד, בלסינג אלקה, המריא היום (חמישי) לשווייץ כדי לחתום בלוצרן אחרי שנמכר ב-1.5 מיליון יורו. אלקה, שהתקשה להשתלב בחיים בישראל ינסה לעזור לקבוצתו החדשה הנמצאת במקום האחרון בליגה, אחרי שפתחה את העונה עם הפסד 2:0.


אלקה שותף בעונה שעברה ב-27 משחקי ליגה במדי אשדוד, מהם פתח בהרכב ב-23 משחקים וכבש ארבעה שערים. במהלך הקיץ הוא עוד היה מועמד להצטרף להפועל באר שבע, אולם בסופו של דבר לא יצא המהלך את הפועל.


בעקבות מכירתו של החלוץ, התפנה מקום לשחקן רכש חדש. פיליפ קנזביץ', שנבחן והותיר רושם מצוין על הצוות המקצועי, חתם על חוזה לשנתיים ויהיה בסגל כבר למשחק גביע הטוטו ביום ראשון.


קנזביץ' הפגין יכולת מצוינת במהלך המחנה, בישל שער בניצחון על טריגלאב ואף כבש בעצמו את שער היתרון נגד ספרטק מוסקבה. הסרבי בן ה-26, מתנשא לגובה 1.82מ', בעל מבנה גוף חזק וניחן במהירות בלתי רגילה. הוא בעל שליטה טובה בשתי הרגליים, ומרבה לשחק באגף שמאל. בעברו אף השתייך לנבחרת סרביה הצעירה ורשם 3 הופעות בינלאומיות.



אלקה. עבר לשווייץ (לירון מולדובן)


שחקן נוסף שחתם בקבוצה הוא דור גלילי בן ה-21. גלילי, שיכול לשחק במגוון תפקידים בהתקפה, יצא עם הקבוצה למחנה האימונים בסלובניה ואף כבש בשני משחקי ידידות. הוא גדל במחלקת הנוער של האגודה, ובגיל 15 עבר למכבי ת"א והמשיך להתפתח. עם פתיחת האימונים הגיע לאשדוד ומיד הרשים את המאמן בובי מילבסקי שביקש לצרפו למחנה האימונים מתוך כוונה להחתימו. במהלך המחנה המשיך גלילי הצעיר להפגין יכולת גבוהה ואף השתלב מיידית גם מבחינה חברתית, דבר שתרם רבות להחלטה לצרפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי