אריק ינקו: גוטליב ודגני צריכים להיות בלמי נבחרת ישראל

אוראל דגני
אוראל דגני | דני מרון

שוער הפועל תל אביב התראיין ב-103FM אחרי ה-0:4 על בני יהודה וסיפר: "צריכים להיות בפלייאוף העליון, יש קבוצה מצוינת. קובי רפואה קובע את הכל, הוא אחד המאמנים היותר טובים שיש"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב שבה לליגת העל אחרי עונה בליגה הלאומית והחלה את עונת 2018/19 עם ניצחון ביתי מוחץ 0:4 על בני יהודה תל אביב. הערב (שני) התראיין שוער הקבוצה אריק ינקו בתכנית הספורט של 103FM ונשאל על הציפיות.


הציפיות הגבוהות למרות שהקבוצה רק חזרה מהלאומית:
"הפועל ת"א זו אימפריה והיא צריכה להיות בפלייאוף העליון. לשם גם מכוון הצוות והבעלים, אנחנו רוצים לדבר חזק למעלה. מדיבורים צריך לבוא למגרש כמו שעשינו אתמול. יש לנו קבוצה טובה, לא בתור קלישאה או משהו, יש שחקנים טובים ועוגן טוב. יש לנו הגנה חזקה שרצה שנה שנייה ברציפות והיא מתואמת טוב. הביאו גם שחקני התקפה ולדעתי יש לנו קבוצה מצוינת".

ההבדלים מהפועל רעננה ממנה הגיע: "אתה עולה לחימום ויש 4,000-5,000 צופים שתומכים בך. ברעננה עם כל הכבוד, ואני מעריך את הדרך שלי במקום בו פרצתי, קשה להגיע למשחקים מול קריית שמונה לצורך העניין – יש 300 אנשים בקהל ולך תרים את עצמך. מה עושים בנדון? עבודה מנטלית ששחקנים כדורגל חווים וצריך לדעת לעבור".


"הפועל תל אביב זו אימפריה שצריכה להיות בפלייאוף העליון? (דני מרון)

החלטות ההנהלה והתפטרותו וחזרתו של רפואה: "אני חושב שקובי רפואה קובע את הכל. אני לא רוצה להגיב בנושא הזה, כי זה מיותר. עוד לא עיכלנו שהוא עוזב והוא כבר חזר, ככה שזה לא היה מורגש. הוא לא החסיר אפילו אימון. זה היה יותר רעש בתקשורת. הוא מאמן מצוין שיודע להכין אותנו לכל משחק, הוא אחד המאמנים היותר טובים שיש לנו". 


חבריו להגנה
: "אני חושב שגוטליב ודגני צריכים להיות בלמי נבחרת ישראל. ניר לקס השתפר מאוד במשחק ההתקפי והוא מקריב, הוא באמת שחקן טוב. ניצחנו במשחק הראשון ונתקדם לאט לאט".

על חזרתו לליגת העל: "ירדתי לליגה הלאומית מתוך מחשבה לטווח הארוך. היו לי הצעות להישאר בליגת העל, מכבי נתניה הציעה".


שרון ניסנוב וקובי רפואה. "מהמאמנים הטובים שיש לנו" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי