דיווח: ג'ון אוגו אחד מבין שלושה מועמדים לאולימפיאקוס

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

בתקשורת היוונית פורסם כי הקשר הניגרי של הפועל באר שבע מעורר עניין בפיראוס, לפניו נמצאים שני מועמדים מלה קורוניה וממלאגה. "הוא רוצה לעזוב את ישראל", נכתב באותה ידיעה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע בוחנת אפשרות לשחרר את השוער היווני יאניס אנסטיס, גם עתידו של תומאש פקהארט בבירת הנגב לא ברור, אבל לפי התקשורת היוונית לא מן הנמנע שהשינוי במצבת הזרים לא יסתיים כאן. היום (שישי) נכתב כי לאולימפיאקוס שני שחקנים שנמצאים עמוק בפנקס ואחד מהם הוא ג'ון אוגו.

קשר נבחרת ניגריה, שלא זכה ליטול חלק במונדיאל האחרון וישב לכל אורך שלב הבתים על הספסל, מעוניין לעזוב את אלופת ישראל – כך לפי הדיווח – ונחשב לאחד מבין שלושה מועמדים אחרונים של המועדון מפיראוס, כמו גם גיירמה דוס סנטוס טורס הברזילאי בן ה-27 שעבר בשנה שעברה מאודינזה לדפורטיבו לה קורוניה וכן רסיו בן ה-27, קשר מלאגה.

אולימפיאקוס סיימה את העונה שעברה רק במקום השלישי ביוון והיא משחקת העונה במוקדמות הליגה האירופית, נקטע עבורה רצף של שבע אליפויות והיא מכוונת כעת לשוב לקדמת הבמה בכדורגל היווני. היא השקיעה הקיץ ברכש כשלושה מיליון יורו, אולם מכרה בקרוב לעשרה – במוקד הבלם ברונו ויאנה עבר לבראגה וסרה הברזילאי נמכר לסין – ועלויותיו של הניגרי בן ה-30 בהחלט יתאימו לה לאור העובדה שהוא נכנס לשנה האחרונה בחוזהו.


סומן בפיראוס, אך הצעה טרם התקבלה. אוגו (דני מרון)

כזכור, רק לפני שנתיים הצליחה הפועל באר שבע להדיח את אולימפיאקוס מליגת האלופות ולא מן הנמנע שכבר אז סימנו בפיראוס את הניגרי, שבעבר נכתב על מועמדותו לקבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי