רשמית: אריאל הרוש חתם בהפועל באר שבע לשלוש שנים

אריאל הרוש
אריאל הרוש | הפועל באר שבע, רשמי

שוער הנבחרת, שסיים חוזה באנורתוזיס פמגוסטה, הוצג בשורות האלופה וצפוי ללבוש את הכפפות כבר ביום חמישי הקרוב נגד אפואל ניקוסיה (20:00 בספורטHD1): "שמח לחזור לישראל, בטוח שנצליח ונגשים חלומות"

(גודל טקסט)

אריאל הרוש חתם לפני זמן קצר בהפועל באר שבע, כך הודיעה רשמית הקבוצה. השוער בן ה-30 שהחל את הקריירה בבית"ר ירושלים, עבר בין השאר במכבי נתניה, הפועל תל אביב ובשנה האחרונה שיחק באנורתוזיס פמגוסטה ואף נבחר לשוער העונה בליגה הקפריסאית. כעת הוא מגיע לאלופה ובשערה צפוי לעמוד בשלוש השנים הקרובות, כאשר הוא צפוי לפתוח כבר במשחק הקרוב נגד אפואל ניקוסיה ביום חמישי בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית (20:00, ישיר בספורטHD1).

כזכור, הרוש הגיע להפועל באר שבע לאחר סאגה ארוכה בה היו שלושה שוערים בכירים בבירת הנגב. תחילה הקבוצה ניסתה לצרף את ארנסטס שטקוס מהפועל חיפה אך המהלך נכשל והיחסים עם גיא חיימוב התערערו. חיימוב שוחרר ללא תמורה, על ההזדמנות קפצה מכבי חיפה, ועוד בתחילת חודש יולי הגיע לבאר שבע יאניס אנסטיס, איתו כולם יודעים כיצד הרומן יסתיים כבר בזמן הקרוב – הוא יזכה לפיצוי וישוחרר.

לאתר הרשמי אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור לישראל ושמח לא פחות ללבוש את המדים של הפועל ב"ש. המועדון עשה שידרוג משמעותי מאוד בשנים האחרונות ואני בטוח שעם הקהל, האיצטדיון המדהים והשחקנים שיש כאן נצליח להמשיך בהישגים ולהגשים חלומות. מבחינתי חשוב מאוד לעבוד קשה, להשקיע הכל ולהחזיר על המגרש. מחכה כבר לאימון הראשון לפגוש את החברים לקבוצה".


אריאל הרוש במדי האלופה (הפועל באר שבע, אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי