אושרה מועמדותו של זוארץ, צפוי להיבחר ליו"ר ההתאחדות

שינו זוארץ
שינו זוארץ | אודי ציטיאט

לאחר שנעשה שינוי בסעיף הזיקה בתקנון, ועדת הכשירות נפגשה והתרשמה כי מי ששימש כספונסר במכבי פ"ת ובהפועל מרמורק עומד בתנאים החדשים וצפוי להחליף בתפקיד את עופר עיני: "ביכולתי לקדם את הענף ולפתחו"

(גודל טקסט)

לפני חודש ביצעה האסיפה הכללית של ההתאחדות לכדורגל שינוי בתקנון במטרה לבטל את סעיף הזיקה, בעקבותיו נפסלה בעבר מועמדותו של שינו זוארץ לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל – ששימש כספונסר במכבי פתח תקווה ובהפועל מרמורק – אז הוא היה המועמד היחיד ובשל כך נדחו הבחירות. היום (שלישי) ועדת הכשירות החדשה נפגשה בשנית ובהתאם לשינוי התקנון אישרה כי שינו זוארץ עומד בתנאים והוא צפוי להיות יושב ראש ההתאחדות הבא, במקומו של עופר עיני שיעזוב בסוף החודש.

עיני מסיים את תפקידו בסוף החודש הקרוב, אולם בשל העיכובים הרבים הבחירות שתוכננו להיערך ב-31.7 נדחו וייערכו רק בעוד כחודשיים, ב-4.10, אז זוארץ צפוי להתמנות רשמית לאור העובדה שהוא נתמך על ידי למעלה מ-90 אחוזים ממועדוני הכדורגל בישראל, ממרכזי הפועל ומכבי כאחד. זוארץ בחר בזמנו שלא לערער על ההחלטה לפסול אותו כמועמד, אך שינוי התקנון סלל את דרכו לתפקיד בו חשק.

שינו זוארץ הגיב להחלטת הוועדה: "גאה ונרגש מהאפשרות להיבחר לתפקיד המחייב. הכדורגל מהווה חלק מרכזי בחיי כבר עשרות שנים ואני מאמין כי יש לו תפקיד חברתי ולאומי רב משמעות. מתוך אמונה כי יש ביכולתי לקדם את הענף ולפתח אותו מכל בחינה שהיא, יחד עם כל הגורמים השותפים, החלטתי להתמודד על תפקיד יו"ר ההתאחדות. לאחר שאבחר לתפקיד המחייב והמשמעותי כל כך תחל עבודה יומיומית, מלאת חשיבה, יצירתית ומשתפת, כדי שהכדורגל שלנו וההתאחדות יאפשרו לכולנו להרגיש שייכים ומלאי גאווה. אני מבקש להביע הערכה לכל מי שתמכו במועמדותי ולחברי הוועדה הנכבדים על האישור המיוחל".


הו"ר הבא של ההתאחדות לכדורגל. שינו זוארץ (אודי ציטיאט)

"התרשמנו מהמועמד שהופיע בפנינו ושמענו את הסקירה של היועץ המשפטי לגבי הליך שינוי התקנון", כתב יו"ר ועדת הכשירות משה רביד, כשגם חבר הוועדה אלון רום ורואה החשבון אמיר חייק חתומים, "המועמד מקיים את התנאים הקבועים בתקנון הנוכחי והוא כשיר לשמש כיו"ר ההתאחדות לכדורגל. נאחל בהצלחה למועמד, להתאחדות ולכדורגל הישראלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי