סופית: עיריית סכנין תעביר מיליון וחצי שקלים לקבוצה

שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

המועדון עשוי לעבור מחר בבקרה לאחר שנמצא מקור כספי שישלים את התקציב לקראת העונה. מאזן גנאיים אמר: "אני חושב שיש סגל טוב שצריך להיות במקום החמישי או השישי". בן זקן ישוב לקווים

(גודל טקסט)

עכשיו זה סופי. עיריית סכנין התכנסה היום (שלישי) בשעות אחר הצהריים ואישרה פה אחד כי תעביר מיליון וחצי שקלים לטובת מועדון הכדורגל בעיר.

כזכור, במהלך השבועות האחרונים דרשו ראשי המועדון לקבל את הכסף מהעירייה בכדי להעבירו לבקרה התקציבית ולקבל את האישור הרשמי. בכל משחקי גביע הטוטו העונה ישב הצוות המקצועי בראשותו של בני בן זקן ביציע יחד עם שחקני הרכש מהראן ראדי, קלאודימיר פריירה, אמיר נאסר וג'ורג' אקפביו.

ראש העירייה מאזן גנאים שאישר כבר לפני שבוע וחצי בספורט1 כי יעביר כספים למועדון, אמר הערב: "אני שמח שאישרנו את התקציב וכבר מחר בבוקר תקבל הקבוצה את כספה. אני סומך על הנהלת המועדון וכעת הם יוכלו לשתף את כל שחקני הסגל".


ישוב לקווים כבר מול בני יהודה. בני בן זקן (ערן לוף)

גנאים העביר מסר להנהלת המועדון: "אני חושב שיש סגל טוב שצריך להיות במקום החמישי או השישי. סכנין לא יכולה להילחם עם מכבי תל אביב ובאר שבע, אבל צריכה להיות בפלייאוף העליון. מה שחסר לי הוא מספר שחקני בית בקבוצה. בכלל אני מאמין בשחקני בית או שחקנים ישראלים שנותנים את הנשמה, אך אני לא מבקר אף אחד. יש הנהלה שקובעת".

ראשי הקבוצה מתכוונים להעביר כבר מחר את התקציב המלא לבקרה התקציבית בכדי שהמאמן בני בן זקן יישב על ספסל הקבוצה כבר במשחק ביום בשבת מול בני יהודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי