ההתאחדות לכדורגל הגישה כתב אישום נגד הפועל רעננה

תמיר כהן, דני בונדר, גיא סולומון, מנחם קורצקי
תמיר כהן, דני בונדר, גיא סולומון, מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

הקבוצה מהשרון הואשמה בכך שניסתה להונות ולהטעות בכך שסתירה את העובדה שדני בונדר ותמיר כהן הם חלק מהצוות המקצועי, למרות שהם לא מחזיקים בתעודת מאמן. רעננה מצידה טענה שבונדר אנליסט וכהן מנהל קבוצה

(גודל טקסט)

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף,החליט להעמיד לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל את הפועל רעננה, את דני בונדר ואת תמיר כהן בסעיף של התנהגות בלתי הולמת להטעות את מוסדות ההתאחדות לכדורגל ולהסתיר שדני בונדר ותמיר כהן משמשים בצוות המקצועי של המאמן מנחם קורצקי כעוזרי מאמנים כשאין להם את תעודות ההסמכה כשבונדר רשום בבקרה התקציבית כאנליסט ולמעשה מתפקד כעוזר מאמן.

עוד נכתב שבונדר שימש כמאמן בפועל של רעננה במהלך עונת 2017/18 למרות שאינו מחזיק בתעודת מאמן כפי שדורשת ההתאחדות. "כבר בעונה שעברה פנה תובע ההתאחדות לנאשמים 2-1 (הפועל רעננה ודני בונדר) והתריע בפניהם כי התנהלותם אינה תקינה ועומדת בניגוד גמור לאמור בתקנון הרישום ומהווה עבירת משמעת", נכתב בכתב האישום.

הפועל רעננה שלחה מכתב להתאחדות לכדורגל ובין השאר מבהירה כי לאור התיקון בהוראות ההתאחדות לכדורגל מתחילת העונה בנושא הסמכת מאמנים ועוזרי מאמנים החליט המועדון כי בונדר ימונה לתפקיד האנליסט וכי לעוזר המאמן מונה זוהר ברק. תמיר כהן הוא מנהל הקבוצה ועוזר מקצועי במחלקת הנוער ואינו משמש כעוזר המאמן.

בתוך כך, הקבוצה מהשרון קרובה להחתים את קייס גאנם מעירוני רמת השרון. החלוץ הבקיע אשתקד עשרה שערים וזכה למעקב גם ממכבי תל אביב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי