אם אז'ובל לא יגיע לפ"ת, מאמצים יתבצעו להבאת גאדיר

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | דני מרון

במועדון כועסים על בן אז'ובל שמתמהמה בהחלטתו ("בשנים קודמות הוא רצה לשחק אצלנו"), אולם לא ויתרו על צירוף חלוץ ישראלי. לקראת בית"ר: לידור כהן סובל מנקע בקרסול ונמצא בספק גדול, בניון ישוב לסגל

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה החלו הבוקר (רביעי) בהכנות לקראת משחק פתיחת העונה מול בית"ר ירושלים שייערך בשני (החל מ-20:25, ישיר בספורטHD1) כשהבשורות הטובות הגיעו מכיוונו של יוסי בניון, שצפוי לחזור לסגל. עם זאת, בשורות קצת פחות טובות מגיעות מכיוונו של הקשר/חלוץ לידור כהן.

כהן, שתופקד השנה כחלוץ בהיעדר חלוץ רכש בסגל, סובל מנקע בקרסול זכר למשחק מול בית"ר ירושלים ומוגדר כרגע בספק. בפ"ת סיפרו כי הקשר יעשה הכל כדי לשחק, במיוחד במשחק חשוב מסוג זה ובקבוצה מקווים שהוא יהיה כשיר להתמודדות.

לצד זאת, בפ"ת עדיין מקווים לצרף חלוץ בהקדם האפשרי. לאחר ההבנה כי גיא מלמד לא יגיע, לפחות לא בשלב זה וזאת בשל יכולתו במשחק מול מכבי נתניה שתשאירו בהפועל באר שבע, בקבוצה עדיין מחכים לבן אז'ובל. בפ"ת לא אוהבים את הסחבת של החלוץ בנוגע להחלטתו וכעסו לנוכח הפרסומים על כך שהוא מעדיף דווקא את הפועל חיפה. "בשנים קודמות, הוא זה היה שרצה פה הזדמנות והוצע לפה, פתאום עכשיו הוא זה שמתלבט". בכל אופן, בפ"ת ייתנו לאז'ובל עד מחר לקבל החלטה סופית.


"פתאום הוא זה שמתלבט". אז'ובל (מאור אלקסלסי)

אם גם הבאתו של חלוץ הפועל עכו בעונה שעברה לא תצא לפועל, הקבוצה תעבור הלאה והאופציה הבאה היא מוחמד גאדיר. אלישע לוי מאוד רוצה לצרף 2-3 שחקנים שיוכלו לפתוח ולהתחרות על ההרכב ולמרות התכנון במועדון בתקופה האחרונה לצרף את מלמד או אז'ובל, נראה שבפ"ת לא יתנגדו לצרף את חלוץ הפועל ב"ש אשתקד, שכבש גם הוא במשחק השבוע מול מכבי נתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי