רפואה אישר: ברשצקי צריך לצאת להשתפשף

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

מאמן הפועל תל אביב אישר את חשיפת ספורט1 על עזיבתו הצפויה של הקשר: "הוא יכול להוביל את המועדון הזה בעתיד". המשחק מול הפועל חיפה (שבת ב-21:00, שידור ישיר בספורט4): "אני בטוח שנגיע אחרת"

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד המפתיע 2:1 להפוועל חדרה, הפועל תל אביב קיימה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק במסגרת המחזור השני בליגת העל במושבה מול הפועל חיפה (שבת ב-21:00, שידור ישיר בספורט4) שהתפוצצה על מכבי נתניה עם חמישייה מהדהדת במשחק הפתיחה שלה.


קובי רפואה פתח את דבריו: "כשאתה מפסיד משחק זה לא הכי נעים בעולם ולדעת רבים זה אפילו אסון. עבדנו על הדברים ואנחנו רוצים לא לחזור על הטעויות שעשינו ועל כך עבדנו. יש הערב אימון מסכם ואני מקווה מאוד שנצליח ליישם את הדברים כבר מול הפועל חיפה. אנחנו עובדים גם על הקטע המנטלי. אני בטוח שנגיע אחרת".


הביקורות: "תמיד יש לחץ במועדון גדול, זה חלק מהתפקיד שלי ושל השחקנים, אנחנו צריכים לדעת להתמודד. להפסיד זה לא נעים, אבל אנו צריכים לתקן את הטעויות שעשינו נגד חדרה. אני מאמין שיהיה בסדר".


הכושר של הפועל חיפה: "לכל קבוצה שאנחנו משחקים נגדה אנחנו נותנים כבוד. זו קבוצה טובה ואין ספק בכך. נעשה את הכל בשביל להגיע הכי מוכנים שאפשר". 

 

"הביטחון שלי לא מתערער ממשחק אחד" (דני מרון)
 
 

השלכות: "הביטחון שלי לא מתערער אחרי משחק אחד. יש לי שחקנים טובים. מצוקה של בלמים זו עובדה, אנחנו נעלה את ה-11 הכי טובים שאפשר. כשאתה לא מנצח שואלים שאלות. אנחנו מנסים להשתפר ובזה אני מתעסק. כאב ראש בגלל ההגנה? מגיל 13 יש לי כאבי ראש. גם כשטוב וגם כשלא. אני חי את הלחץ וזה בסדר, אנחנו רק במחזור ראשון. אנחנו משתקמים עכשיו, אני לא ממציא תירוצים. נעבוד קשה ונגיע לכל משחק בשביל לקחת נקודות".


היכולת של אריק ינקו: "אני מבין שיש דיבורים והתקשורת מתעסקת בו, אבל אנחנו נעשה את הכי טוב בשביל הפועל תל אביב".


רכש: "אני מאוד מקווה שנצליח לצרף עוד שחקן אחד, אך אני לא יכול לומר זאת בוודאות. יש מגבלות תקציב. אשב עם ההנהלה ואם הם יחשבו שצריך, אז נביא. זה לא פשוט. אני לא יכול להתלונן. מה שיש זה בסדר למרות שזה לא נראה ככה עכשיו. אני רוצה להאמין שנצרף עוד שחקן. אנחנו צריכים ואני מקווה שזה גם יקרה".



מוקדם יותר, כפי שנחשף לראשונה בספורט1, המועדון מסר למוטי ברשצקי שהוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה. רפואה הסביר : "יש לו חוזה בהפועל תל אביב לעוד כמה שנים. אני הגון עם השחקנים שלי. בסיטואציה שנוצרה יש לנו המון שחקנים בחלק הקדמי ואני חשבתי שהוא לא יקבל הרבה דקות. מוטי צריך להשתפשף ואם הוא ישחק הרבה בקצות אחרת הוא יכול להוביל את הפועל תל אביב בעתיד. עשיתי את המעשה הנכון מבחינת כולם כי מוטי צריך לשחק וכאן יהיה לו קשה. הפועל מאוד אוהבת את מוטי והוא עדיין שחקן שלה. עשיתי את הדבר הנכון".



"יכול להוביל את הפועל תל אביב בעתיד". רפואה על ברשצקי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי