קריית שמונה: האסיילבנק ודיניז בספק למשחק ברעננה

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | ערן לוף

החלוץ התלונן באימון על כאבים בכף רגלו, בעוד שהבלם סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. סילבס: "משחק קשה לשתי הקבוצות, מקווים לחזור עם מלוא שלוש הנקודות"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה, שסיימה בתיקו מחמיא נגד האלופה הפועל באר שבע במחזור הפתיחה, תצא בשבת למשחק חוץ, נגד הפועל רעננה, האקסית של מאמן הקבוצה חיים סילבס. בסיום האימון המסכם, נראה שהבלם מרכוס דיניז בספק גדול למשחק בשל מתיחה בשריר הירך האחורי. במידה שלא יוכל לשחק, יבחר המאמן סילבס, בלם אחר, כאשר ההתלבטות היא בין חורחה מורסיו ואיאד אבו עביד.

בקישור ייתכן שוובה בראון יערוך הופעת בכורה במדים הכחולים-לבנים, אחרי שחתם בשבוע שעבר על חוזהו באופן רשמי. שחקן נוסף שנמצא בספק למשחק, הוא החלוץ ההולנדי, נייג'ל האסיילבנק, שסובל מפציעה בכף רגלו. החלוץ השלים אמנם אימון מלא, אך התאמן עם כאבים ואם לא יוכל לשחק, צפוי שמעון אבוחצירא למלא את מקומו.

"אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק לא פחות קשה, מאשר המשחק נגד באר שבע, אולי אפילו יותר קשה", אמר המאמן סילבס, לאתר הרשמי, לקראת המשחק. "מאזן הכוחות בין שתי הקבוצות מחר, הוא שלילי מבחינתנו והוא לטובת רעננה. נצטרך לקחת את זה בחשבון ולהגיע למשחק עם רצון לנצח כדי לשנות את המאזן. אני מצפה למשחק קשה עבור שתי הקבוצות, ואנחנו מקווים לצאת בסופו של דבר המנצחים", הוסיף המאמן.

ההרכב המשוער: מהדי זועבי, יובל שפונגין, חורחה מורסיו (איאד אבו עביד), עידן נחמיאס, חגי גולדנברג, וובה בראון, עדן שמיר, עומר לקאו, מוחמד שכר, לוי גרסיה, נייג'ל האסיילבנק (שמעון אבוחצירא).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי