מכבי נתניה: "טבעי שיש חוסר ביטחון אחרי 5:0"

שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה | דני מרון

מכבי נתניה עדיין מחפשת ניצחון ראשון, אבל בקבוצה מרוצים מהנקודה הראשונה אחרי ה-1:1 מול סכנין. שחר הירש צפוי לחתום, הויבך יחזור לסגל אחרי פגרת הנבחרות

(גודל טקסט)

במכבי נתניה קיוו מאוד להתאושש אמש (שבת) מהתבוסה הכואבת בשבוע שעבר נגד הפועל חיפה, כשלכל אורך השבוע דיברו בקבוצה על הרצון לחזור לסגנון המשחק שאפיין אותם בעונה שעברה, אך בפועל לא הצליחו להשיג את ניצחון הבכורה כשסיימה בתיקו 1:1 מאכזב עם בני סכנין.


"חזרנו קצת למקורות, אבל עדיין ראו שיש חוסר ביטחון לשחקנים. זו קבוצה צעירה שעדיין השחקנים צריכים לקבל ביטחון לאט לאט. קיבלנו כאפה רצינית מול הפועל חיפה, אבל נראה שהרוב מבינים מה צריך לקרות בהמשך כדי שננצח", אמרו שחקנים במועדון. "זה טבעי אחרי הפסד של 0:5".


גם אחד מצוות המאמנים, שי ברדה, סיפר על השבוע שעבר על הקבוצה: "עברנו שבוע לא קל ומאוד מאוד רצינו לחזור לאלמנטים שאפיינו אותנו. עשינו את זה, אבל הייתה חסרה רגל מסיימת. חלק מהדרך שלנו זה לצאת ממצבים לא פשוטים ומכך שקבוצות לומדות אותנו. אנחנו מאמנים ומחוייבים לתת פתרונות. חוסר ביטחון? אני מסכים. התוצאה בשבוע שעבר הייתה לא צפויה עבור המועדון".


ומה לגבי ההמשך: "עברנו שבוע לא פשוט מבחינה ספורטיבית. זה מחזור שני ואני מתחייב ומבטיח שתהיה קבוצה טובה למכבי נתניה. אנחנו מאוד מאמינים בקבוצה ויש פה שחקנים שהשנה צריכים לפרוץ אחרי שנה ראשונה בליגת העל. עשינו ריסטרט אחרי העונה החדשה. הנקודה לא טובה, אבל מוראלית היא טובה".


המאמן גם התייחס לטים הויבך שלא פתח ואף לא היה בסגל: "אני לא יודע מה פורסם, אבל ברגע ששחקן לא מרגיש 100% הוא לא מתלבש, נקודה. הוא סחב משהו קטן והעדפנו שהוא לא יתלבש. הוא זר שלנו ושחקן מאוד חשוב. הוא ינוח ויחזור אחרי הפגרה".


ומה בנוגע לרכש? לאחר למעלה של שבוע אימונים, בקבוצה החליטו להחתים את החלוץ שחר הירש, כשהודעה בנושא נמסרה לנציגיו אדם קידן וגלעד קצב. בנתניה מאמינים שהעניין יסגר ביומיים הקרובים ואז יוכלו במועדון להודיע על החתמתו. מעבר לכך, בקבוצה עדיין רוצים לצרף שחקן זר עד סגירת חלון ההעברות והתפתחויות צפויות בימים הקרובים, כשמועמדים שנבחנו בימים האחרונים, נפסלו ברגע האחרון.


לאוהדי הקבוצה חיכתה הפתעה אמש בהגיעם לאצטדיון, כשחיכתה להם גלויה עם איחולי שנה טובה והתנצלות על המשחק הקודם מול הפועל חיפה: "אוהד/ת יקר/ה, חודש אלול כאן, ערב ראש השנה מעבר לפינה ואנחנו רוצים לומר: סליחה" נכתב. "לא הגיעה לך פתיחת עונה שכזו, נעשה הכל שתהיה שנה טובה ומתוקה. השחקנים, הצוות המקצועי והנהלת מכבי נתניה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי