בבני סכנין מבהירים: נהיה הרבה יותר טובים לאחר הפגרה

מהראן ראדי
מהראן ראדי | דני מרון

בקבוצה אופטימיים לקראת ההמשך על אף התיקו השני ברציפות אך ביקרו את משחק ההתקפה: "שחקנים שנחשבים למובילים חייבים להיכנס לעניינים". נאסר יחזור לאחר הפגרה. ניסיון אחרון להחתים את גאדיר בימים הקרובים

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בבני סכנין לאחר התיקו 1:1 אתמול (שבת) מול מכבי נתניה. מצד אחד, במועדון מרוצים מכך שהקבוצה לא הפסידה באחד ממגרשי החוץ הקשים בליגה אך מודעים שהקבוצה עוד לא משחקת באופן שוטף, בעיקר בחלק ההתקפי.

גורם בקבוצה אמר: "ציפינו שדווקא החלק ההתקפי ייראה טוב יותר כי שם יש לנו שחקנים מנוסים. אנחנו צריכים ליזום יותר במשחק והשחקנים שעל הנייר נחשבים למובילים חייבים להיכנס לליגה". בכל מקרה, במועדון גם מודעים כי זה היה המשחק השני בלבד עם סגל מלא ולקבוצה עוד יקח זמן להתחבר, כך שהפגרה באה בדיוק בזמן: "נהיה טובים יותר אחרי הפגרה" הבהירו במועדון.

מי שנעדר אתמול הוא המגן אמיר נאסר שנפצע בשבוע שעבר מול הפועל רעננה ובסכנין העדיפו שלא לסכנו במשחק. בנוסף, במהלך השבוע ייעשו ראשי הקבוצה מאמץ אחרון בכדי להתחזק בחלוץ הפועל באר שבע מוחמד גאדיר.

השחקן סיכם את תנאיו מול קבוצתו לשעבר וכעת ממתינים לאישור של הפועל באר שבע. במהלך השבוע תתקיים שיחה נוספת בין השחקן לבין ראשי באר שבע בה יבקש גאדיר לעזוב מיידית את הקבוצה. "גאדיר מבין שהוא יכול לשקם את הקריירה שלו רק בסכנין" אמרו במועדון. במקביל, בקבוצה ממשיכים בשיחות מול הבלם סלביד דיקאמונה בכדי להגיע עמו להסכם על התרת חוזהו.


גאדיר במדי סכנין. יחזור לקדנציה נוספת? (אנצ'ו ג'וש, סוכנות ג'יני )

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי