בפתח תקווה מודים: קיבלנו סטירה עדינה והיא באה לנו בזמן

אלישע לוי
אלישע לוי | עדי אבישי

רגשות מעורבים לאחר התיקו עם בני יהודה. לוזון לשחקנים במחצית: "בושה וחרפה, היינו צריכים לרדת בפיגור 0:4". בקבוצה מרוצים מהחלק ההתקפי: "הכי טוב בליגה אחרי ב"ש ומכבי ת"א". וגם: הדרישה על סולומון בישראל

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים במכבי פתח תקווה לאחר תוצאת התיקו 1:1 נגד בני יהודה אתמול (ראשון) באצטדיון המושבה. הקבוצה של אלישע לוי רשמה מחצית ראשונה מזעזעת אותה סיימה בפיגור 0:1, כאשר התוצאה יכולה היתה להיות גבוהה יותר. ביום שיש תנצל הקבוצה את פגרת הנבחרות למשחק אימון נגד הכח רמת גן באצטדיון וינטר.

האיש החזק במועדון, אבי לוזון, ירד בסיום המחצית הראשונה לחדר ההלבשה ומחה בפני השחקנים על היכולת במטרה להעיר אותם: "זו בושה וחרפה. היינו צריכים לרדת בפיגור 0:4, אסור לכם להפסיד את המשחק הזה". המאמן אלישע לוי, שראה את לוזון הכועס, ניסה להרגיעו.

"הייתה לנו מחצית ראשונה רעה מאוד, צריך להגיד תודה שלא הובסנו כי זה יכל להיגמר ב-0:5 קל", אמר לוי, "נכון שספגנו גול מאוחר, אבל מצד שני זו נקודה שאחרי המחצית הראשונה לא ציפינו שנשיג. טוב שהסטירה הזאת באה עכשיו וזו הייתה סטירה עדינה".

אלישע לוי.
אלישע לוי. "צריך להגיד תודה שלא הובסנו במחצית הראשונה" (עדי אבישי)

נקודת האור מגיעה מכיוון החלק ההתקפי, ששוב הראה כמה כישרון טמון בו: יוסי בניון כבש ובישל וגם מנור סולומון וגידי קאניוק היו מעורבים בשני השערים. "אחרי מכבי תל אביב והפועל באר שבע, יש לנו את החלק ההתקפי הטוב בליגה. גם במשחק שלא עשינו יותר מדי, הם הצליחו להבריק", אמרו במועדון.

גם מוחמד סרסור, שנכנס כמחליף, רשם מחצית שנייה טובה זכה למחמאות כשבמושבה מאמינים שככל שיעבור הזמן והקשר יצבור יותר דקות משחק אפשר יהיה גם לראות אותו משתלב טוב יותר. "בשבילי זו לא הפתעה. ראינו בכל תקופת ההכנה את היכולות שלו, הוא חזר מפציעה ועדיין לא ביכולת שלו. הוא יודע לעשות הכל, גם פיזית", התייחס אלישע לוי לקשר.

לקבוצה נותרו כעת בדיוק שבועיים על מנת להתחזק בחלוץ. לאור נפילת המשא ומתן עם בן אז'ובל והעובדה כי גיא מלמד ככל הנראה יישאר בבאר שבע, הקבוצה תנסה לצרף חלוץ זר כשגם קשר אחורי עדיין על הפרק, אך הדבר יהיה תלוי בעזיבתו של יובל שבתאי שעדיין לא הגיע להסכם עם הקבוצה על שחרורו. בסביבתו הבהירו כי למרות רצונות פתח תקווה להתיר את חוזהו, עד עכשיו איש מראשי המועדון לא קבע פגישה עם השחקן בניסיון להגיע להסכם עזיבה.

מנור סולומון.
מנור סולומון. "מתמודד עם הסיטואציה טוב מאוד" (עדי אבישי)

ומה בנוגע למנור סולומון? במועדון סיפרו כי למרות העובדה כי הקשר לא נמכר, המשא ומתן עם הקבוצות המתעניינות בו צפוי להתחדש לקראת ינואר ואולי אף לפני. למרות העובדה כי אלישע לוי הצהיר שקיבל הבטחה מאבי לוזון כי לא יימכר בארץ, הוחלט במועדון כי בכל אופן, כל קבוצה שתרצה את סולומון תיאלץ להיפרד מ-3.5 מיליון יורו, בעבור חצי מכרטיסו. "הוא ילד, אבל הוא מתמודד עם הסיטואציה הזאת טוב מאוד. בהתחשב בנסיבות הוא תפקד טוב וזה לא קל".

גל שיש נפצע אמש במהלך המשחק ושיחק בחלק האחרון של המשחק עם כאבים חזקים בשריר, כתוצאה מהתכווצות. לאחר אבחנה ראשונית, בקבוצה מעריכים שאין מדובר בפציעה חמורה וההערכה היא שהמגן השמאלי יזכה למספר ימי מנוחה ויוכל לחזור למשחק נגד הפועל חדרה לאחר פגרת הנבחרות: "המשחק הבא יהיה משחק צומת: אם ננצח בו ונעלה למאזן של שבע נקודות מתשע אפשריות, אפשר יהיה להגדיר את פתיחת העונה הזו כמוצלחת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי