עמית בן שושן מונה למנהל הקבוצה בבית"ר ירושלים

עמית בן שושן
עמית בן שושן | האתר הרשמי

שחקן העבר של הקבוצה מהבירה הצטרף לצוות המקצועי של המועדון. "יש כאן סגירת מעגל וכבוד גדול לחזור ולשרת את המערכת שגידלה אותי" אמר בן שושן. שחרורו של סאול גארסיה מלה קרוניה מתעכב

(גודל טקסט)

שחקן העבר של בית"ר ירושלים, עמית בן שושן, הצטרף לצוות המקצועי של המועדון לתפקיד מנהל הקבוצה. בן שושן שגל במחלקת הנוער של המועדון, עלה לקבוצה הבוגרת של המועדון הירושלמי בשנת 2004 ושיחק בקבוצה עד שנת 2013 שבמהלכן הספיק לזכות בשתי אליפויות, גביע וגביע הטוטו. בזירה הבינלאומית רשם 12 הופעות בנחרת הבוגרת.

בן שושן אמר לאחר הצטרפותו לבית"ר ירושלים: "התרגשות ואושר גדול לחזור הביתה, יש כאן סגירת מעגל וכבוד גדול לחזור ולשרת את המערכת שגידלה אותי. כולי ציפייה ואני מלא מוטיבציה לקראת האתגר החדש של חיי"

בגזרה המקצועית, בית"ר ירושלים תארח הערב (שני ב-20:30, שידור ישיר בספורט1) את העולה החדשה הפועל חדרה, באצטדיון טדי, ותנסה לתקן את הרושם מהשבוע שעבר אחרי שהובסה במחזור הפתיחה 4:1 על ידי מכבי פתח תקווה."לא חושבים על שום תוצאה אחרת חוץ מניצחון", אמר שחקן בקבוצה לספורט1 לקראת המשחק. "יש לנו חוב לאוהדים מהמשחק הקודם ואנחנו רוצים לפצות אותם. מי שחושב שמצפה לנו טיול קל טועה כי אין משחקים קלים בליגה הזו. מול הקהל שלנו, בבית שלנו, חייבים לקחת שלוש נקודות ולצאת בראש שקט לפגרה".

המאמן גיא לוזון צפוי לערוך שלושה שינויים לעומת המשחק הקודם, כאשר טל כחילה, ערן לוי ויאקוב סילבסטר אמורים לפתוח בהרכב.

בתוך כך, נראה שיש עיכובים בהגעתו של המגן הספרדי סאול גרסיה שסיכם עקרונית את תנאיו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, וכרגע לא ברור מתי ינחת בישראל. המגן הספרדי שמשתייך ללה קורוניה ומחזיק בחוזה לעונה הקרובה היה אמור להגיע לסיכום עם הספרדים על התרת חוזהו ואז להגיע לישראל בהעברה חופשית כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזהו. בבית"ר ימתינו להתפתחויות ביום או יומיים הקרובים ואם לא יגיע, ינסה הצוות המקצועי להנחית מגן זר אחר במקומו.

לוזון. יערוך שלושה שינויים נגד חדרה (דני מרון)
לוזון. יערוך שלושה שינויים נגד חדרה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי