חולצה בהנחה: הפועל באר שבע נקנסה ב-20,000 ש"ח

אריאל הרוש
אריאל הרוש | דני מרון

שלושה ימים אחרי שפתיחת המשחק מול מכבי תל אביב התעכבה ברבע שעה בשל פרשת התלבושת של אריאל הרוש, האלופה ספגה עונש קל יחסית בבית הדין. הנהלת הקבוצה בתגובה: "התנהלות נכונה יותר היתה מונעת את האירוע"

(גודל טקסט)

שלושה ימים לאחר ה-1:1 מול מכבי תל אביב באצטדיון טרנר ותקרית החולצה של אריאל הרוש שהובילה לעיכוב שריקת הפתיחה ב-15 דקות, הפועל באר שבע עמדה הערב (שלישי) לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת ונקנסה ב-20,000 ש"ח, עונש קל יחסית להערכות. בנוסף, הוטל קנס של 30,00 ש"ח על תנאי.

בדיון, שנערך בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בפני הדיין נעם ליובין, נכחו גם מוטי ברנשטיין שמשמש כעורך הדין של המנהלת, תובע ההתאחדות ניר רשף והיועץ המשפטי עורך הדין עמית פינס. עורך הדין עידו בר נתן, שייצג את הפועל באר שבע, טען כי לא היתה מניעה לקיים את המשחק גם בתלשובת השחורה של הרוש, והביא דוגמאות ממשחקי ליגה קודמים ואפילו משחקים מהליגה האנגלית. בנוסף, טען שגם תלבושתם של השופטים היתה בצבע דומה לזה של שחקני מכבי תל אביב והדבר "לא פגע בערך הפסורטיבי של המשחק".


הדיין נועם ליובין (דני מרון)

הדיין ליובין לא התרשם וטען כי גם אם אכן היו מקרים כאלה, ברגע שהשופט קבע כי על הפועל באר שבע לספק חולצה חלופית להרוש לא היתה סיבה להתווכח ולעכב את המשחק. "גם כשנתקלה בסירוב, המשיכה הנאשמת בדרכה של עמידה על דעותיה ועמדתה מבלי לשמוע לדרישותיו של השופט ולהחיות בקשותיה בנושא, גם כשהיה לה ברור כי דרישותיו ותשובותיו שלו לבקשותיה הינן חד משמעיות וכי מעשיה עשויים לגרום או גרומים נזק".

"הפועל באר שבע נמסר בתגובה": "פסק הדין מהווה מבחינתנו את סיומה של הפרשה. אנחנו דבקים בעמדה כי התנהלות נכונה יותר של כל הצדדים היתה יכולה למנוע את שהתרחש, ויחד עם זאת אנו מתנצלים על שארע ומכבדים את פסק הדין".


נציגי הפועל באר שבע בבית הדין (דני מרון)

עמית פינס וניר רשף (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי