מנור סולומון יעבור בדיקת אולטרסאונד ביום חמישי

מנור סולומון
מנור סולומון | עדי אבישי

למרות שבהערכה ראשונית נראה שלא מדובר בפגיעה חמורה, בשל העובדה שמדובר באיזור רגיש כמו הקרסול, במכבי פתח תקווה לא יקחו סיכונים והקשר עשוי לנוח מול חדרה. החלוץ חביב חביבו נחת להתרשמות

(גודל טקסט)

פציעתו של מנור סולומון באימון המסכם של נבחרת ישראל מול צפון אירלנד הדאיגה אמש (שני) לא רק את ראשי הנבחרת, אלא גם את ראשי מכבי פתח תקווה.

הקשר, שהיה מיועד להימכר בקיץ וזכה להתעניינות מלא מעט מועדונים ביניהם אתלטיקו מדריד, נשאר בסוף בקבוצה מתוך מטרה למכור אותו בחודש ינואר וכעת במלאבס דואגים מחומרת הפציעה. יש לציין שבסביבתו של סולומון הרגיעו מעט לאחר הפציעה כאשר לפי ההערכה ראשונית, אין מדובר בפציעה חמורה אך בשל העובדה שמדובר באיזור רגיש כמו הקרסול, סולומון יעבור בדיקת אולטרסאונד ביום חמישי הקרוב, מיד עם שובו ארצה.

המלאבסים שניצבים במקום השני הליגת העל יארחו ביום שבת הקרוב את המוליכה הפועל חדרה לקרב צמרת כשמלבד גל שיש שסובל מהתכווצות בשריר ובספק, גם הקשר הצעיר נמצא בספק גדול ורובי הסיכויים שבקבוצה יעדיפו שלא לסכנו.

מאוחר נודע שהחלוץ חביב חביבו, שהיה מועמד בעברו למכבי חיפה, נחת הערב להתרשמות במועדון. חביבו בן ה-31, שיחק בעברו בראן, זולטה ורחאם ובעונה האחרונה בליגה הקטארית. משחקו האחרון היה בסוף שנת 2017.


חביב חביבו עם עומר גולן ואבי לוזון (צילום: מכבי פתח תקווה – האתר הרשמי)

סולומון. במכבי פ"ת מעדיפים שלא לקחת סיכונים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי