צפו בתקציר: ניצחון בכורה לקריית שמונה, 0:1 על מכבי נתניה

קריית שמונה
קריית שמונה | מאור אלקסלסי

הצפוניים לא הציגו משחק גדול אך נהנו מפצצה לחיבור של לוי גארסיה בדקה ה-60 והשיגו שלוש נקודות לראשונה העונה בבכורה של ברטקוס ו-ואלון. חניכיו של דראפיץ' עם נקודה בודדת אחרי שלושה משחקים

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגת העל העל המשיך הערב עם ניצחון הבכורה של קריית שמונה העונה, 0:1 על מכבי נתניה. המקומיים עלו עם 2 שחקני הרכש החדשים בהרכב, השוער זיגוס ברטקוס והקשר ההתקפי אחמדי ואלון האלבני שהגיע ממאריבור.

המשחק התנהל תחילה בקצב לא רע. בדקה השביעית האורחים כמעט עלו ליתרון אחרי ששובל גוזלן ניצל סגירה רעה של דיניז והקפיץ מעל ברקטוס, הבלם הברזילאי כיפר על הטעות שלו והציל את הכדור מקו השער בהרחקה הירואית. כעבור שמונה דקות היה זה אביב אברהם שהמשיך את המומנטם של הצהובים עם בעיטה יפה לקורה.

האיום הרציני הראשון של המקומיים הגיע שש דקות לסוף המחצית ראשונה, אז איסמעאיל ריאן מצא בהרמה יפה את הראש של שמעון אבוחצירה שנגח בעומצה וסחט הצלה יפה מדני עמוס. הקבוצות ירדו להפסקה בתיקו מאופס. רבע שעה מתחילת המחצית השנייה הגיע רגע המפנה. שוב איסמעאיל ריאן התקדם באין מפריע ומצא את לוי גארסיה, הטרינידדי הכין לעצמו את הכדור לרגל שמאל ושיגר פצצה אל חיבורי הקורות של עמוס והעלה את המקומיים ליתרון ראשון במשחק.

עד הסיום, הנתנייתים היו דומיננטים יותר וניסו להשיג את השיוויון, כשהמצב הבולט ביותר היה בעיטה של קוגבנייה מחוץ לרחבה 10 דקות לסיום, אותה ברטקוס הדף היטב. חיים סילבס יכול לחייך מעט עם ניצחון ליגה ראשון העונה. נתניה מצידה עם נקודה בודדת אחרי שלושה משחקים, כשבמחזור הבא היא תארח את המוליכה מכבי תל אביב.


חיים סילבס? השיג ניצחון ראשון העונה (עדי אבישי)

שחקני נתניה מאוכזבים. (דני מרון)

הרכבים
קריית שמונה: זיגוס ברטקוס, איא אבו עביד, עידן נחמיאס, מרקוס דיניז, יובל שפונגין, עומר לקאו, עדן שמיר, אחמדי ואלון (מוחמד שכר, 87), איסמעיל ריאן, לוי גארסיה (לוקאס סרפיס, 69), שמעון אבוחצירה

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, ורגוץ ברנקו, טים הוביך, דוד טויטו, יניב בריק, עלי מוחמד, אביב אברהם, גבי קניקובסקי (יונס מלאדה, 59), דדיה קוגנבייה, שובל גוזלן (בצ'יראי, 63)

מהלך המשחק:

דקה 7: אחת ההצלות הגדולות שראינו במגרש בקריית שמונה. שובל גוזלן עשה הכל נכון כשהקדים את דיניז בכדור עומק, הקפיץ יפה מעל ברטקוס אך הבלם חיפה על הסגירה הרעה שלו ובהרחקה וירטואוזית הרחיק את הכדור מקו השער.

דקה 12: הזדמנות ראשונה לקריית שמונה: ואלוני בעט כדור חופשי לא רע, עמוס מתח את אבריו וזו רק קרן.

דקה 39: איסמעיל ריאן הגביה מצד שמאל כדור מדויק לראש של אבוחצירה שנגח בעוצמה וסחט עצירה יפה מדני עמוס.

דקה 60, 0:1 לקריית שמונה: איסמעאיל ריאן מצא את לוי גארסיה שהכין לעצמו לרגל שמאל ושיגר פצצה מ20 מטר לחיבורי השער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי