"כל אחד בבני סכנין מבין את חשיבות המשחק"

שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין חוגגים | ערן לוף

יותר מאלף אוהדים ילוו את הקבוצה לראשונה מזה שלוש שנים למשחק חוץ באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים. מוגרבי יחזור להרכב, גם גאדיר צפוי להיות כשיר ולפתוח.

(גודל טקסט)

התרגשות גדולה בקרב אנשי בני סכנין לקראת משחק החוץ מחר (שני) נגד בית"ר ירושלים. כידוע בשבועות האחרונים החליטו ראשי שתי הקבוצות להחזיר את הקהל האורח ליציעים, משמע, אוהדי סכנין יגיעו לראשונה מזה שנים לאצטדיון טדי ויעודדו את קבוצתם. יותר מאלף אוהדים מסכנין מתכוונים ללוות את קבוצתם ומקווים כי המשחק יעבור בשלום. "זה מבחן של שני הקהלים ונקווה שזה יעבור בהצלחה כי זה חשוב לנו", אמר אחד מאוהדי סכנין.

מבחינה מקצועית, נראה כי המאמן בני בן זקן אינו מתכוון לבצע שינויים בהגנה ובקישור והשינויים היחידים צפויים להיות בחלק ההתקפי. בין השאר פיראס מוגרבי שלא פתח בשבוע שעבר מול הפועל תל אביב יחזור להרכב ונראה כי יפתח בחלק ההתקפי לצידו של מוחמד גאדיר. האחרון אומנם נפצע באחד האימונים בסוף השבוע אבל צפוי להיות כשיר למשחק.

מי שככל הנראה יירד לספסל הוא ג'ורג' אקפביו שנראה כי עדיין לא נמצא בכושר מספק. "כל אחד מבין את חשיבות המשחק ואת חשיבות המאבק הספורטיבי בין שתי הקבוצות. נגיע לתת את המקסימום ומקווים לנצח עבור הקהל שלנו", אמר אחד משחקני סכנין.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, אלבין פאנישי, עוביידה חטאב, קלאודימיר פריירה, מהראן ראדי, ג'אבר עטאא, שלומי אזולאי, פיראס מוגרבי, מוחמד גאדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי