אבוקסיס: "הייתי מודאג יותר אם לא היינו מגיעים למצבים"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה היה מאוכזב מהתיקו 0:0 נגד באר שבע, אבל גם התעודד: "תפסנו את באר שבע חשופים, זה לא קרה לי מולם עד היום". על שועה: "מהכישרונות הגדולים בכדורגל הישראלי". ייעשה ניסיון אחרון להביא זר חופשי

(גודל טקסט)

שחקני בני יהודה, שחזרו אמש (שני) עם נקודה יקרה לאחר תיקו מאופס נגד הפועל באר שבע, סיימו משחק נוסף בתחושה של אכזבה מכיוון ששוב לא השכילו לנצל מצבי הבקעה בטוחים כדי לנצח את המשחק. "מצד אחד אנחנו עומדים טוב במגרש, יודעים לעשות הגנה ושומרים טוב", אמר שחקן בקבוצה, "מצד שני שוב ושוב מגיעים למצבי הבקעה של מאה אחוז ולא מצליחים להבקיע. אני ממש מקווה שבהמשך הכדורים האלה יכנסו, כי אנחנו מפספסים הרבה נקודות ככה".

בצוות המקצועי ימשיכו גם בימים הקרובים בניסיונות למצוא קשר אחורי וחלוץ, ככל הנראה זרים חופשיים, שיוכלו להצטרף ולעבות את הסגל הדליל הקיים. "פציעה אחת או שתיים, או הרחקה ואנחנו ממש בבעיה", אמר גורם במועדון.

"אני מעדיף לא לדבר על אלה שעזבו אלא להתמקד במי שמשחק ומי שמשחק לא מאכזב אותי לאורך כל המשחקים", אמר המאמן יוסי אבוקסיס כשנשאל לגבי הסגל הקצר שלו. "אנחנו משחקים טוב ושווים הרבה יותר משלוש נקודות שיש לנו היום. יכולנו גם להפסיד, עם כל ההחמצות שלנו, כי באר שבע זו קבוצה עם חלק קדמי, שאתה לא יודע מאיפה תגיע הסכנה, ואני חושב שמגיע הרבה קרדיט לשחקנים. אנחנו באמת מאוכזבים מהתיקו, אבל מצד שני אם היית שואל אותי לפני המשחק על תיקו, הייתי אומר שכן. לפי מה שקרה במגרש, מצד אחד שמחים על נקודה, מצד שני כל כך הרבה החמצות ותפסנו את באר שבע כל כך הרבה פעמים חשופים וזה לא קרה לי עד היום במשחקים מול באר שבע. אני אהיה יותר מודאג אם לא נגיע למצבים".

אבוקסיס.
אבוקסיס. "מגיע הרבה קרדיט לשחקנים" (דני מרון)

אבוקסיס התייחס לחלוץ ירדן שועה כשאמר: "אמרתי את זה גם בתחילת העונה, ירדן שועה הוא אחד הכישרונות הכי גדולים בכדורגל הישראלי ואם הוא ימשיך להתמיד באימונים כמו שהוא מתאמן, וימשיך עם משמעת טקטית ויביא את היכולת שלו, הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים ששיחקו בליגת העל בשנים האחרונות".

הקשר יובל אשכנזי נשאל לגבי המאצ'-אפ שהיה לו מול ג'ון אוגו והשיב: "אני פחות מתרכז באוגו, או בשחקן כזה או אחר. אנחנו כקבוצה, אנחנו לוחמים ויש לנו דרך, כולנו יחד ואנחנו מתרכזים באיך לעשות את הכי טוב שאפשר".

ההחמצות: "אני מאוד מאוכזב, אבל זה חלק מהכדורגל. נועדנו להשתפר, ואם לא נשתפר לא היו טעויות. כשיש לך דרך, אתה יכול להיות רגוע, בסוף זה יכנס, אני לא דואג".

יובל אשכנזי.
יובל אשכנזי. "אני שמח להיות דוגמא לשחקנים מליגות נמוכות" (דני מרון)

"אנחנו שומעים, אבל לא מתייחסים. אני המטרה שלי היא לעבוד קשה וככה כל השחקנים כאן, רצים לעבוד קשה. אלמוניים או לא אלמוניים, רוצים להשתפר ולהיות יותר טובים ולהתקדם. אנחנו לא מתייחסים לרחשים כאלה ואחרים".

האם הוא יכול להוות דוגמא לשחקנים מליגות נמוכות: "בהחלט. אני שמח שאני הדוגמא לזה ואני חושב שיש עוד הרבה שחקנים טובים, שיכולים להגיע מלמטה".

המטרות לעונה הנוכחית: "המטרות שלנו זהות לשנה שעברה ויותר. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, משחקים מצוין ונצטרך להביא עוד נקודות ובסוף העונה נסתכל על בני יהודה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי