גיא לוזון: "אין אופוריה מהניצחון", קלטינס: "נשתפר"

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

מאמן הקבוצה מהבירה מתכונן להתמודדות מול עירוני קריית שמונה (שבת, 20:10 בספורט4) ואמר: "הדגש על משחק ההגנה, רוצים שלוש נקודות". הקשר הצעיר: "שמח שהצלחתי לחזור, רוצים להגיע מוכנים"

(גודל טקסט)

לאחר ניצחון הבכורה העונה עם ה-2:3 היוקרתי נגד ביריבה המושבעת בני סכנין, בית"ר ירושלים עורכת בשעה זו מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול עירוני קריית שמונה מחר (שבת, 20:10, שידור ישיר בספורט4).

לוזון התייחס תחילה למאזן השלילי של קבוצתו מול ק"ש בשנים האחרונות: "אין משמעות למה דקרה בעבר. נצטרך להביא את הדברים הטובים מהמשחק מול סכנין, לשפר את הדברים הפחות טובים ולנצח. אנחנו לא שאננים או באופוריה, בסך הכל ניצחנו משחק ליגה. אני חושב שסכנין קבוצה עם הרבה כישרון בחלק הקדמי וכך גם קריית שמונה, נצטרך להיות חכמים ומרוכזים במשחק ההגנה מולם. ספגנו יותר מדי עד עכשיו, כף שהדגש מבחינתי הוא משחק ההגנה. נצטרך לעבוד קשה כדי להשתפר".


נקודות לשיפור הקבוצה:
"התקשינו מול בני סכנין בגלל הפערים בין ההגנה לקישור ולהתקפה, אנחנו נעבוד על הבעיות שלנו. המטרה היא שלוש נקודות".

המפגש מול מכבי תל אביב בעוד שבועיים: "כרגע זה לא מעניין, אנחנו חושבים רק על ק"ש וממוקדים בה. היה לנו חצי שבוע להתכונן ואת מה שאפשר לשפר, אנחנו נשפר, גם אם לא במאה אחוז. אינ לא מעודכן בהקדמת המשחק מול מכבי תל אביב ומרוכז רק בהתמודדות מול קריית שמונה".

יכולתו של יאקוב סילבסטר מתחילת העונה: "אנתוני וארן חוזר לסגל, כך שסילבסטר לא יהיה החלוץ היחיד מול ק"ש. לדעתי הוא נתן משחק מצוין מול סכנין ולמרות שהוא לא כבש, הוא הגיע להרבה מצבים ואם ימשיך כך, אני בטוח שגם השערים יגיעו".


סילבסר. מאמנו בטוח שהוא יחזור לכושר הבקעה (דני מרון)

דוד קלטינס, שזכה לדקות ראשונות העונה במחזור האחרון מול סכנין, התייחס גם הוא להכנות הקבוצה: "כיף לנצח, זה חשוב לנו ולקהל, אבל אנחנו עם רגליים על הקרקע ומבינים שהמשחק היה רחוק ממושלם. אנחנו רוצים לקחת את הדברים הטובים, אבל לשפר דברים מסויימים ולהגיע מוכנים למשחק מול קריית שמונה. עבדתי קשה בחודשיים האחרונים כדי לחזור לשחק ואני שמח שהצלחתי לחזור כמו שצריך, אני סומך על עצמי ומקווה להמשיך בקו הבריאות".

מיד אחרי אימון הבוקר היום, תצא הקבוצה לבית מלון בצפון, בו תשהה כמובן עד מועד המשחק מחר, ובו יערוך הצוות המקצועי, את ההכנות האחרונות של הקבוצה. בצד המקצועי, מסתמן שהמאמן לוזון ישמור על אותו הרכב שפתח בניצחון האחרון נגד סכנין, כאשר טל בן חיים יתופקד כבלם לצידו של טל כחילה ובקישור שוב יוצבו אופיר קריאף, דן איינבינדר ואפונסו טיירה, שהגיע רק בקיץ האחרון מעירוני קרית שמונה ויפגוש את חבריו מהעונה שעברה. גם בחלק הקדמי לא צפויים שינויים, כאשר אור אינברום ועידן ורד, שני המצטיינים בנצחון נגד סכנין, יפתחו יחד עם יאקוב סילבסטר בהתקפה. אנטוני וארן החלים מפציעה ויחזור לסגל.

לפחות 3000 מאוהדי בית"ר צפויים להגיע לקרית שמונה במוצאי השבת, אם כי במועדון ביקשו מהמנהלת לאחר את שעת המשחק מ-20:30 ל-21:00 לטובת שומרי השבת, אך נענו בשלילה. מי שלא יגיע הפעם למשחק, הוא הבעלים משה חוגג, שבעצמו שומר שבת והעדיף הפעם לצפות במשחק מביתו.

הרכב משוער: דודו גורש, דוד קלטינס, טל בן חיים, טל כחילה, שמואל שיימן, אופיר קריאף, אפונסו טיירה, דן איינבינדר, עידן ורד, אור אינברום, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי